۱۴۳۷۷۹۵
۴ نظر
۴۹۶۷
۴ نظر
۴۹۶۷
پ

جواد نکونام به دنبال ستاره تکنیکی پرسپولیس

باشگاه استقلال طی روزهای اخیر با یکی از بازیکنان پرسپولیس وارد مذاکره شده است.

خبرورزشی: استقلال یکی از تیم‌های فعال در نقل و انتقالات بود. هرچند هواداران این تیم از شرایط نقل و انتقالاتی تیمشان راضی نیستند، با این وجود این باشگاه با چند ستاره فصل قبل خود تمدید کرده و چند بازیکن جدید هم به خدمت گرفته است. طی روزهای اخیر استقلال مذاکرات فشرده ای با رامین رضاییان ستاره سابق پرسپولیس انجام داد و شنیده‌ها حاکی از آن است که دو طرف برای عقد قرارداد به توافق هم رسیدند.

جواد نکونام به دنبال ستاره تکنیکی پرسپولیس

انتقالی که اگر انجام شود، رامین را به جدیدترین یاغی فوتبال ایران تبدیل می‌کند و شاهد یکی از جنجالی ترین نقل و انتقالات‌های تاریخ لیگ برتر خواهیم بود. شاید باورش سخت باشد ولی رضاییان تنها پرسپولیسی نیست که باشگاه استقلال با او وارد مذاکره شده است. یکی از بازیکنان حال حاضر پرسپولیس که حتی با این تیم قرارداد هم دارد، مورد توجه جواد نکونام قرار گرفته و ممکن است یک نقل و انتقال جنجالی دیگر هم داشته باشیم. ماجرا از این قرار است که نکونام دست روی محمد عمری ستاره ریزنقش و تکنیکی پرسپولیس گذاشته و می‌خواهد این بازیکن آینده دار را به خدمت بگیرد. 

عمری یکی از پدیده‌های فوتبال ایران طی چند سال اخیر بود. بازیکنی که در پرسپولیس شکوفا و توسط یحیی گل‌محمدی به سطح اول فوتبال ایران معرفی شد. عمری در نیم فصل دوم سال گذشته برای گذراندن خدمت سربازی راهی ملوان بندرانزلی شد و یک نیم فصل در این تیم حضور داشت. ستاره جوان پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن سربازی باید دوباره به پرسپولیس برگردد ولی هنوز با کسری خدمت عمری موافقت نشده است. ملوانی‌ها معتقدند این بازیکن باید نیم فصل اول سال آینده را هم در این تیم بازی کند و بعد از آن به پرسپولیس برگردد. عمری هنوز با پرسپولیس قرارداد دارد و بعید است بتواند به این سادگی رضایتنامه‌اش را از باشگاه پرسپولیس دریافت کند.

محمد احتمالا باز هم باید در نیم فصل نخست برای ملوان بازی کند تا چند ماه باقی مانده از خدمت سربازی‌اش سپری شود. با این حال اگر با کسری خدمت این بازیکن هم موافقت شود، استقلال کار بسیار سختی برای جذب این ستاره خواهد داشت. با این حال صحبت‌های ابتدایی با این بازیکن توسط استقلال انجام شده و یکی از دستیاران نکونام با عمری تماس گرفته است. استقلالی‌ها نمی‌توانند به صورت مستقیم با خود باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شوند. از همین رو برای جذب عمری باید منتظر بمانند که اول این بازیکن تکلیف باقی مانده سربازی‌اش را مشخص کند و سپس برای جدایی رضایتنامه‌اش را از پرسپولیس بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      عمری بمان

    • rad

      چرا همه تیم ها درد به در دنبال بازیکنای پرسپولیس هستن مگه اعتقاد ندارن که ما با کمک داور قهرمان میشیم این خودش گویای همه چیزه

    • ناشناس

      مگه دروغه؟

    • ناشناس

      نمیدونم چرا جواد میره دنبال لنگیها،مگه بازیکن نیست تو ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج