۱۴۳۶۹۵۵
۲۹۵۲
۲۹۵۲
پ

خبر خوشحال‌کننده به استقلالی‌ها درباره قایدی

برخلاف اخبار منتشره، باشگاه شباب الاهلی هیچ پیشنهاد مالی‌ای برای رضایتنامه قایدی و پیوستن او به استقلال نداشته است.

ورزش سه: برخلاف اخبار منتشره، باشگاه شباب الاهلی هیچ پیشنهاد مالی‌ای برای رضایتنامه قایدی و پیوستن او به استقلال نداشته است.

خبر خوشحال‌کننده به استقلالی‌ها درباره قایدی

 مهدی قایدی یکی از اهداف اصلی استقلال در نقل و انتقالات بوده و آبی‌ها تمام تلاش خود را برای جذب این بازیکن که تحت قرارداد باشگاه شباب الاهلی است، انجام می‌دهند.

جذب قایدی البته عملیات بسیار دشوار باشگاه استقلال است که یک بار هم به صورت قرضی صورت گرفته بود اما با درخواست جواد نکونام، آبی‌ها امیدوارند هر طوری که شده، این بازیکن را برای لیگ بیست و چهارم به خدمت بگیرند.

در روزهای گذشته شایعاتی پیرامون پیشنهاد سنگین شباب الاهلی (یک و نیم میلیون دلار) در پاسخ به نامه استقلال منتشر شده بود که امید هواداران این تیم به جذب ستاره بوشهری را به حداقل می‌رساند.

با این حال شنیده‌ها حاکی از آن است که شباب الاهلی در پاسخ به نامه درخواست خرید استقلال هیچ عددی را اعلام نکرده و توافق برای جدایی مهدی قایدی را منوط به مذاکره استقلال با این بازیکن و مدیربرنامه‌اش دانسته است.

به این ترتیب استقلال هنوز شانس خوبی برای جذب ستاره تکنیکی فوتبال ایران را دارد و مدیران این باشگاه فرصت خوبی خواهند داشت تا با موفقیت در این مذاکره، یکی از مهمترین بازیکنان تهاجمی فوتبال ایران را به تیم خود بیاورند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج