۱۴۳۶۳۰۴
۱ نظر
۲۱۱۵
۱ نظر
۲۱۱۵
پ

جلسه سرنوشت ساز محمدرضا آزادی در امارات

محمدرضا آزادی روز گذشته برای انجام مذاکرات نهایی با تیم اماراتی راهی این کشور شد.

خبرورزشی: محمدرضا آزادی درحالی با مسئولان باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شده و تمایل خود را برای انتقال به پرسپولیس نشان داده که چندی قبل توافقنامه سه جانبه‌ای بین باشگاه اماراتی، باشگاه نساجی قائمشهر و همچنین محمدرضا آزادی به امضا رسیده و باشگاه پرسپولیس عملا در این شرایط نمی‌تواند آزادی را جذب کند، مگر این که این توافق نامه به نوعی و با هردلیلی به هم بخورد.

برهمین اساس محمدرضا آزادی و پدرش روز پنجشنبه جلسه ای را در محل باشگاه پرسپولیس برگزار کرده و پس از انجام آخرین مذاکرات قرار بر این شد تا آزادی راهی امارات شده و در جلسه با مسئولان باشگاه اماراتی وضعیت نهایی خود را مشخص کند.

جلسه سرنوشت ساز محمدرضا آزادی در امارات

آخرین خبرهای دریافتی حاکی از آن است که ظهر فردا این جلسه بین محمدرضا آزادی، ایجنتش و مدیران باشگاه العروبه امارات برگزار خواهد شد. آزادی بر اساس وعده ای که به باشگاه پرسپولیس داده به دنبال آن است تا بتواند از نظر قانونی تفاهم نامه را به دلایل شخصی کنسل کند و اگر موفق به این کار شود بلافاصله پس از بازگشت به تهران با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس با این تیم قرارداد امضا خواهد کرد.

گفتنی است این مهاجم جوان در فصل اخیر لیگ برتر ۸ گل به ثمر رساند و در لیگ قهرمانان آسیا هم ۴ بار برای نساجی گلزنی کرده است. حال باید دید درنهایت در جلسه سرنوشت سازی که ظهر فردا برگزار می‌شود چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      پس مونده های استقلال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج