آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۳۴۶۹۰
۲۸۰۸
۲۸۰۸
پ

آلمان، نفس وایکینگ‌ها را گرفت!

تیم ملی آلمان با شکست دانمارک در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴، راهی مرحله بعدی شد.

خبرورزشی: تیم ملی آلمان با شکست دانمارک در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴، راهی مرحله بعدی شد.

آلمان، نفس وایکینگ‌ها را گرفت!

ورزشگاه بی‌وی‌بی شهر دورتموند میزبان دیدار آلمان - دانمارک در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ بود، دیداری که در پایان ژرمن‌ها با نتیجه ۲-۰ بردند.

آلمان در دقیقه ۴ با ضربه سر نیکو شلوتربک به گل رسید، اما این گل به خاطر خطا روی کسپر اشمایکل رد شد! دقایقی بعد یاشوا کیمیش با شوتی سهمگین می‌توانست دروازه را باز کند، اما کسپر با واکنشی تماشایی جلوی او را گرفت. ژرمن‌ها بازی را تهاجمی شروع کرده بودند و دقایقی روی دروازه دانمارک فشار آوردند، اما دینامیت‌ها هم به تدریج از زیر فشار خارج شدند و موقعیت‌هایی هم خلق کردند. اما در دقیقه ۳۵ اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ داد و پس از رعدوبرق وحشتناک و در پی آن باران سیل‌آسا، مایکل اولیور مجبور شد بازی را موقتاً تعطیل کند. پس از دقایقی با بهتر شدن شرایط جوی، بازی از سر گرفته شد. ضربه سر کای هاورتس که کسپر اشمایکل مهار کرد و موقعیت تک‌به‌تک راسموس هویلون که مانوئر نویر گرفت، بهترین موقعیت‌های دو تیم تا پایان نیمه نخست بود.

دقیقه ۴۸ دانمارک توسط یواخیم اندرسن به گل رسید که این گل با استفاده از VAR آفساید اعلام شد. در سمت مقابل لحظاتی بعد خطای هند یواخیم اندرسن گرفته شد و آلمان از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۵۳ توسط کای هاورتس به گل رسید. دقایق بعد از این گل کای هاورتس و لروی سانه موقعیت‌های خیلی خوب دیگری را هدر دادند. اما در دقیقه ۶۸ جمال موسیالا با زدن دومین گل، خیال آلمانی‌ها را راحت کرد. در ادامه دانمارک با امید کم بازی را دنبال کرد و موفق نشد گل‌های خورده را جبران کند. در لحظات آخر فلوریان ویرتس گلزنی کرد که آفساید اعلام شد و سپس کای هاورتس در موقعیت تک‌به‌تک با کسپر اشمایکل قرار گرفت که توپ او هم راهی به گل پیدا نکرد تا همان ۲ گل پابرجا بماند.

آلمان در مرحله یک‌چهارم نهایی با برنده دیدار اسپانیا - گرجستان مصاف خواهد داد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج