آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۳۴۱۱۴
۳۱۱۴
۳۱۱۴
پ

پیشنهاد سنگین قطری‌ها برای ستاره پرسپولیسی‌ها

مجوز حضور عبدالکریم حسن در قطر صادر شده و ممکن است این بازیکن به کشور خود برگردد.

فوتبال 360: مجوز حضور عبدالکریم حسن در قطر صادر شده و ممکن است این بازیکن به کشور خود برگردد.

پیشنهاد سنگین قطری‌ها برای ستاره پرسپولیسی‌ها

 

پرسپولیس در نیم‌فصل لیگ بیست‌‌وسوم حضور قدرتمندی در بازار نقل‌وانتقالات داشت و موفق شد در این راستا عبدالکریم حسن ستاره فوتبال قطر را جذب کند. عبدالکریم حسن سال‌ها با پیراهن السد در فوتبال آسیا درخشید و موفق شد مرد سال این قاره هم لقب بگیرد اما درنهایت به علت برخی مشکلات نتوانست فوتبال خود را در قطر ادامه دهد.

قطر میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ بود و عنابی‌ها در گروه خود اصلا عملکرد خوبی نداشتند. برخی هواداران در فضای مجازی برای عبدالکریم حسن پیام‌های انتقادی نوشتند و او به شکل تندی پاسخ منتقدان را داد. همین موضوع باعث شد او از تیم ملی کنار گذاشته شود و مجوز حضور در فوتبال قطر را هم نداشته باشد. عبدالکریم حسن پس از این حواشی تصمیم گرفت راهی پرسپولیس شود و با این تیم قراردادی ۱.۵ ساله امضا کند. حسن با قرمزپوشان پایتخت موفق شد جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد و نقش مهمی در قهرمانی پرسپولیس داشت.

یک پیشنهاد خوب

عبدالکریم حسن پس از پایان لیگ بیست‌‌وسوم راهی کشور خود شد تا تعطیلات را در قطر سپری کند اما طبق شنیده‌ها این بازیکن با چند باشگاه بر سر میز مذاکره نشسته چراکه درخشش او در پرسپولیس باعث شده مسئولین فوتبال قطر در قبال او کوتاه بیایند و اکنون حسن می‌تواند ادامه فوتبال خود را در کشورش دنبال کند.

الوکره باشگاهی است که به عنوان مقصد احتمالی عبدالکریم از آن یاد می‌شود. این باشگاه قطری صبح دیروز به پرسپولیس نامه زده و خواهان جذب حسن شده است. طبق شنیده‌ها مبلغ پیشنهادی باشگاه قطری برای عبدالکریم حسن بیش از یک میلیون یورو است و همین موضوع باعث شده مدیران پرسپولیس در مورد حفظ حسن دچار تردید شوند.

حسین بادامکی هم در این بین مصاحبه دو پهلویی انجام داد که باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شد. معاون ورزشی سرخ‌ها گفت: «عبدالکریم حسن با پرسپولیس قرارداد دارد اما کسی نمی‌داند در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد!» درست است؛ عبدالکریم با پرسپولیس قرارداد دارد و بند فسخی هم دیده نمی‌شود بنابراین باشگاه الوکره ابتدا باید با مبلغی مناسب رضایت پرسپولیس را جلب کند و احتمال رفتن عبدالکریم حسن از این تیم وجود دارد.

مذاکرات آغاز شد

مدیران پرسپولیس مذاکراتی را با چند بازیکن آغاز کرده‌اند. از همان روز اول جذب یک دفاع چپ در دستور کار پرسپولیس قرار داشت زیرا به دنبال یک رقیب برای حسن بودند اما اکنون که رفتن عبدالکریم از پرسپولیس مطرح شده، این مذاکرات شکل جدی‌تری به خود گرفته است. یونس اکبرپور بازیکن جوان آلومینیوم اراک یکی از گزینه‌های پرسپولیس برای پست دفاع چپ است که مذاکراتی هم با او انجام شده اما باید دید درنهایت چه سرنوشتی در انتظار عبدالکریم حسن و پرسپولیس است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج