آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۳۰۰۲۵
۲۶۶۱
۲۶۶۱
پ

ستاره الاتحاد به تیم دسته اولی پیوست!

رومارینیو ستاره الاتحاد پس از ۶ سال حضور در این تیم، راهی باشگاه نئوم در دسته اول شد.

ورزش سه: رومارینیو ستاره الاتحاد پس از ۶ سال حضور در این تیم، راهی باشگاه نئوم در دسته اول شد.

 ستاره الاتحاد به تیم دسته اولی پیوست!

 مدیریت باشگاه نئوم به طور رسمی اعلام کرد که با رومارینیو داسیلوا، مهاجم برزیلی، قرارداد امضا کرده است تا خط حمله تیم فوتبال این باشگاه که به تازگی به لیگ دسته اول صعود کرده را تقویت کند. این خبر امروز از طریق حساب رسمی باشگاه در «ایکس» یا توییتر سابق اعلام شد.

باشگاه نئوم به طور رسمی با رومارینیو داسیلوا، بازیکن سابق الاتحاد، برای مدت دو فصل قرارداد امضا کرده است. پس از یک فصل بد و کابوس‌وار در جمع ببرها، رومارینیو تصمیم گرفت تا پس از سال‌ها و انجام 214 بازی برای این تیم و به ثمر رساندن 95 گل و دادن 30 پاس گل جدا شود.

رومارینیو مسیر حرفه‌ای خود را از تیم ریو برانکو در سال ۲۰۰۹ آغاز کرد و سپس به ساو برناردو منتقل شد. پس از آن به تیم‌های رد بول براگانتینو و کورینتیانس رفت و در سال ۲۰۱۲ راهی خلیج فارس شد و به تیم الجیش قطر پیوست. سپس به الجزیره امارات منتقل شد و سرانجام در سال ۲۰۱۸ به الاتحاد عربستان پیوست که این انتقال، طولانی‌ترین تجربه دوران حرفه‌ای او بود.

همکاری رومارینیو با تیم الاتحاد در انتهای فصل گذشته به پایان رسید، پس از اینکه دو طرف تصمیم گرفتند قرارداد همکاری را تمدید نکنند. او در آگوست ۲۰۱۸ از الجزیره به الاتحاد پیوست و دو قهرمانی لیگ و سوپر کاپ را به دست آورد.

شایان ذکر است که مدیریت باشگاه نئوم در پایان ماه می گذشته، بریکیلز شاموسکا، سرمربی سابق التعاون را با قراردادی به مدت دو فصل به خدمت گرفت. این تیم در فصل قبل و با قهرمانی در لیگ دسته دوم، راهی لیگ دسته اول شده است و در اندیشه صعود به لیگ حرفه‌ای است.

این باشگاه ابتدا الصقور نام داشت که در سال 1965 تأسیس شد، اما در ژوئن 2023، وزارت ورزش عربستان سعودی اعلام کرد که باشگاه فوتبال الصقور به شرکت نئوم واگذار شده و این باشگاه در آخرین روزهای سال 2023 میلادی نیز نام خود را به نئوم تغییر داد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج