۱۴۲۹۳۶۷
۸۱۶
۸۱۶
پ

واکنش عجیب یک مسئول به ماجرای چاقوکشی در ورزشگاه قیانوری تهران!

مدیرکل ورزش و جوانان جنوب غرب تهران به ماجرای درگیری در محدوده ورزشگاه قیانوری تهران واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: هفته گذشته بود که در محدوده ورزشگاه قیانوری در جنوب تهران درگیری بین افراد حاضر در یک باشگاه ورزشی که ظاهرا مدیریت آن را یک کشتی گیر قدیمی تیم ملی برعهده دارد با برخی افراد انجمن نجات یافتگان از اعتیاد صورت گرفت که ویدیوهای آن در فضای مجازی پخش شده است.

واکنش عجیب یک مسئول به ماجرای چاقوکشی در ورزشگاه قیانوری تهران!

برخی از افراد حاضر در درگیری که گفته می شود ورزشکار بوده و از باشگاه مورد نظر هستند، سلاح سرد در دست دارند و با فحاشی محل برگزاری جلسات انجمن نجات یافتگان از اعتیاد را هم تخریب می‌کنند.
افسانه مدیرکل ورزش و جوانان جنوب غرب تهران در گفت‌وگو با فارس در مورد این اتفاق می‌گوید: من فیلم این درگیری را ندیده‌ام، اما موضوع خاصی نبوده و شاید ۲ یا چند نفر با هم صحبت داشته باشند و اتفاقی بیفتد و مربوط به ما (مجموعه ورزش) نبوده است.

وی در مورد اینکه یک طرف موضوع باشگاه ورزشی بوده و آیا شما به عنوان نهاد نظارتی پیگیری کرده اید یا خیر، گفت: قطعا پیگیری کردیم و ادامه هم دارد، اما خوشبختانه الان تنشی وجود ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان جنوب غرب تهران با اشاره به اینکه این کمپ مربوط به نجات یافتگان است، گفت: این کمپ در کنار مجموعه ورزشی قرار دارد و براساس سوء تفاهم ظاهرا آتش هم گرفته و آتش نشانی آمد و قرار است نظرش را بدهد. پلیس هم همان روز (یکشنبه) حضور پیدا کرد و من هم رفتم و صورتجلسه انجام دادند.

افسانه در مورد اینکه افراد سلاح به دست ظاهرا ورزشکار بوده‌اند و محل کمپ را تخریب می کنند، گفت: شاید از بین خودشان بوده باشد، من اطلاعی ندارم. آنجا مجموعه ورزشی چند منظوره است و ورزشکاران هم تردد می کنند و ما نمی‌توانیم نظر بدهیم که ماجرای دقیق این اتفاق چه بوده است. ما مواردی را شنیدیم و براساس آن پیگیری هم می کنیم.
وی با اشاره به اینکه حضور آن کمپ در نزدیکی مجموعه ورزشی محل عارضه است، گفت: برهمین اساس با شهرداری جلساتی را برگزار کردیم که سر و سامانی بدهند تا خدایی ناکرده اگر خانواده‌هایی تردد می‌کنند، مشکلی برایشان به وجود نیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج