آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۲۹۱۸۷
۱۸۱۲
۱۸۱۲
پ

عربشاهی: نوری کل‌کلِ اضافه می‌کرد!

ضیا عربشاهی می‌گوید از هفته‌ها پیش از پایان مسابقات لیگ برتر اطمینان داشت که پرسپولیس قهرمان این رقابت‌ها خواهد شد.

ورزش سه: پرسپولیس در شرایطی قهرمان بیست و سومین دوره لیگ برتر شد که تا هفته پایانی رقابت نزدیکی با استقلال داشت و حتی تا دقیقه ۸۵ دیدارهای هفته‌های پایانی عنوان قهرمانی را از دست داده بود.

عربشاهی: نوری کل‌کلِ اضافه می‌کرد!

با این حال ضیا عربشاهی، بازیکن سال‌های دور پرسپولیس، پیش از برگزاری مسابقات هفته سی‌ام لیگ به همراه محمد نوری، پیشکسوت استقلال، در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و ابراز اطمینان کرد که سرخپوشان قهرمان مسابقات خواهند شد.

این صحبت عربشاهی با واکنش نوری همراه بود و او در پاسخ از جمله "می‌خواهند پرسپولیس را قهرمان کنند" استفاده کرد؛ موضوعی که باعث شد گفتگو و کل کل جالبی میان دو بازیکن سابق سرخابی‌ها شکل بگیرد.

ضیا عربشاهی در این باره به خبرنگار ما گفت: من پنج هفته پیش از پایان بازی‌ها گفتم پرسپولیس قهرمان‌ می‌شود. این تیم شرایط قهرمانی را داشت. مهم‌ترین عاملی که باعث قهرمانی پرسپولیس شد، شرایط روحی بچه‌ها بود. بازیکنان همدل و هم‌قسم شده بودند که قهرمانی را بگیرند. درست است که تا هفته‌های پایانی پرسپولیس یک امتیاز عقب بود اما من قهرمانی را در ساق‌های بچه‌ها می‌دیدم.

او ادامه داد: حداقل ۵-۶ بازیکن ما برتر از بازیکنان حریف بودند و همین تفاوت‌ها قهرمانی را رقم می‌زند. من سال‌ها سابقه بازی در تیم ملی را دارم و چندین سال قبل مدرک مربیگری‌ام را گرفته‌ام و با کلمات بازی نمی‌کنم؛ فقط می‌گویم همبستگی بین بچه‌ها باعث قهرمانی بچه‌ها شد.

عربشاهی با اشاره به دیدار پایانی سرخ‌ها که آنها را در آستانه از دست دادن قهرمانی قرار داده بود، گفت: تیم آقای نویدکیا در هفته‌های پایانی عملکرد خوبی داشت و برابر پرسپولیس هم بابرنامه بازی کرد. استرس بچه‌ها در آن مسابقه بالا بود و همین موضوع روی بازی بچه‌ها تاثیر گذاشته بود. من در نیمه اول خیلی نگران شدم، به خصوص که چند بازیکن، ۵۰ درصد خودشان هم نبودند، اما در نیمه دوم و در ۲۰ دقیقه پایانی روند تیم تغییر کرد و بازیکنان از آن سردرگمی خارج شدند.

عربشاهی: نوری کل‌کلِ اضافه می‌کرد!

پیشکسوت پرسپولیس در مورد بحث‌هایی که با محمد نوری داشت، گفت: من الکی صحبت نمی‌کنم و برای نمایش قلب جلوی سینه‌ام نمی‌آورم که فقط خودم را به هوادار نشان بدهم. من سال‌ها قبل خودم را ثابت کرده‌ام. سال ۹۲ دورتموند دو میلیون دلار پول به من می‌داد اما من قبول نکردم و گفتم تیمم را دوست دارم. من از دو میلیون دلار به عشق هواداران گذشتم.

وی افزود: در آن برنامه هم آقای نوری می‌گفت تیم ما خوب است و باید قهرمان شود و بعد خودش جواب خودش را می‌داد و می‌گفت نیم فصل فلان اتفاق برای ما افتاد. من هم به ایشان گفتم خودت جواب خودت را می‌دهی. او حرف‌هایی می‌زد که نباید می‌زد.‌ محمد نوری رفیق من است اما کل کل اضافه می‌کرد.

عربشاهی در خصوص این ادعا که می‌خواستند پرسپولیس را قهرمان کنند، گفت: همه اینها دروغ شومن بازی بود و می‌خواستند مشکلات خودشان را گردن دیگران بیندازد. آنها باید خودشان را در زمین نشان می‌دادند. من در همان برنامه هم گفتم برای مثال مربی تیم استقلال با مدیرعامل مشکل دارد، اما در پرسپولیس همه با هم رفیق بودند و همه از یکدیگر حمایت می‌کردند. همین همبستگی باعث قهرمانی تیم ما شد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان در مورد عملکرد اوسمار ویه‌را عنوان کرد: آقای اوسمار خوب بود و زحمت کشید و نمی‌خواهم بگویم بد بود اما او بیشتر تمرین‌دهنده بود. یکی از فاکتورهای مربی خوب، مدیریت است اما اوسمار مدیر خوبی نبود. اوسمار هم به اندازه خودش زحمت کشید اما بازیکنان هم نقش بسیار زیادی در این قهرمانی داشتند. من فکر می‌کنم با توجه به اینکه بازی‌های آسیایی هم در پیش است، برای فصل آینده باید یک مربی خارجی خوب و گردن کلفت بیاوریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج