آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۲۹۰۹۳
۱۲ نظر
۲۱۱۵
۱۲ نظر
۲۱۱۵
پ

اقدام فوری وزیر ورزش برای پایان دادن به جنجال‌های داوری

منصور قنبرزاده اعلام کرد مسئولیت ورود سیستم کمک داور ویدئویی به فوتبال ایران بر عهده فدراسیون فوتبال نخواهد بود.

ورزش سه: مسابقات لیگ بیست و سوم، به ویژه در هفته‌های پایانی، با اعتراضات و حواشی مختلفی در بحث داوری روبرو بود‌ و تقریبا تمام باشگاه‌های لیگ برتری مدعی بودند که از داوری‌ها متضرر شده‌اند و اشتباهات داوران باعث شده آنها به حق خود نرسند.

اقدام فوری وزیر ورزش برای پایان دادن به جنجال‌های داوری

منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال، درباره تعداد بالای داوران لیگ برتری و تاثیر آن روی اشتباهات داوری گفت: یک آسیب‌شناسی شد و رئیس فدراسیون به بحث تعدد داوران ورود کردند. با توجه به اینکه تعدد بود و می‌خواستند از این تعداد بیشتر استفاده شود، آسیب وارد می‌شد، چون داور هم مثل بازیکن باید آمادگی جسمانی و ذهنی داشته باشد. اگر داوری در فاصله سه هفته سوت بزند، آمادگی‌اش کمتر می‌شود. اگر دقت کرده باشید در نیم فصل دوم این مشکل برطرف شد و خصوصا در پنج هفته آخر از داوران شناخته‌شده‌تر و باکیفیت‌تر استفاده شد.

او سپس در خصوص ورود سیستم کمک داور ویدئویی به فوتبال ایران اشاره کرد و توضیح داد: بخش دیگری از مشکل به مسائل سخت‌افزاری برمی‌گردد. اگر بخواهیم صادقانه برخورد کنیم، در بحث VAR محدودیت‌هایی بود. دیروز وزیر ورزش و جوانان به صراحت به شرکت توسعه و تجهیز دستور دادند. ۱۱۰ میلیارد تومان بودجه مصوب هیئت وزیران بود که دستورش را داده بودند و جای تشکر دارد. این بودجه برای تجهیز ورزشگاه‌هایی که عمدتا دولتی هستند، تخصیص داده شده است. در واقع این بخشی از تکمیل ورزشگاه‌هاست.

قنبرزاده ادامه داد: انتظار می‌رود که شرکت توسعه و تجهیز فرایند اجرای کار را تسریع کند و فدراسیون فوتبال هم در مسائلی که باید در فیفا هماهنگ شود، پای کار است. دستور وزیر محترم ورزش این بود که حتما VAR برای فصل آتی مهیا شود، به خصوص که اعتبارات آن تخصیص شده و نمی‌شود با این شیوه انتظار لیگ باکیفیتی داشته باشیم. اگر VAR بود، میزان قابل توجهی از این مسائل که در هفته‌های اخیر بود، حل می‌شد. مسائلی در هفته‌های آخر پیش آمد که تشخیص آن با دید انسانی خیلی سخت بود. خود VAR هم از طریق نرم‌افزار بحث آفساید و مسائل این چنینی را مشخص می‌کرد.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال همچنین تاکید کرد: ماموریت این موضوع به شرکت توسعه و تجهیز واگذار شده است این اعتبارات، دولتی هستند که در اختیار فدراسیون نیست و به درستی در اختیار شرکت توسعه و تجهیز که زیرمجموعه وزارت ورزش است، اختصاص داده شده است. در واقع ماموریت این کار با شرکت توسعه است و آنها هم یک سری ماموریت اداری و دولتی دارند. خوشبختانه وزیر محترم ورزش دیروز به شرکت توسعه و تجهیز دستور دادند که موارد اداری را سریعا انجام بدهند و مجوزهای لازم را که باید در سیکل معاملات دولتی باشد، بگیرند.

او در پایان گفت: فدراسیون فوتبال هم می‌خواند تسهیل کننده باشد و شرکت‌هایی را که مورد تایید فیفا هستند، در اختیارشان بگذارد. قطعا فدراسیون ارتباطات لازم با فیفا را خواهد داشت اما ماموریت اصلی دست شرکت توسعه و تجهیز است، چراکه اعتباراتش هم برای آن شرکت واریز شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • معلم

      اگر مافیای لنگ بگذارد

    • کیسه‌های دسته ۳

    • ن

      با این بودجه به ورزشهای مادر مثل دوومیدانی ، کشتی ورزمی وبه ورزش در دبستانها ودبیرستانها ودانشگاهها در سراسر کشور توجه شود

    • ناشناس

      همین داورا از خود شما دستور میگیرند پس لطفا سکوت کنید

    • کیسه‌های آفساید

    • خوزستانی

      بیشترین سودرا استقلال، برده وبیشترین ضربه راپرسپولیس،سپاهان وتیمهای شهرستانی، خوردند، ،افشاریان هم که رفته زندان سکه وووو رابنامش ثبت کردند، ،،،

    • کیسه‌های مافیا

    • جواد سلطان سکه

    • کیسه‌های دسته ۳

    • کیسه‌های همیشه گریان

    • ناشناس

      مافیا بخصوص اقای پیروانی راضی به این زحمت نیستند

    • ناشناس

      ما افسایدیم یا لنگ؟؟؟ 🤣🤣
      لنگ قهرمان افساید ها🤣🤣

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج