آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۲۸۰۲۸
۱۸۴۷
۱۸۴۷
پ

افزایش تعداد متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران

پرونده فساد در فوتبال ایران از حدود سه هفته پیش و با گزارش تکان دهنده «فوتبالی» از باشگاه مس رفسنجان و ابعاد گسترده آن افشا شد. 

فوتبالی: پرونده فساد در فوتبال ایران از حدود سه هفته پیش و با گزارش تکان دهنده «فوتبالی» از باشگاه مس رفسنجان و ابعاد گسترده آن افشا شد.

افزایش تعداد متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران

در پی این اتفاق سایر رسانه‌ها هم این مساله را پیگیری کردند و کم‌کم خبرهای بیشتری از این ماجرا منتشر شد و کار به برنامه های تلویزیونی و رادیویی رسید.

به فاصله چند روز از شروع این افشاگری‌ها چند نفر به عنوان متهم و مطلع معرفی و به نهادهای نظارتی و مراجع قضایی فراخوانده شدند. در این میان پای سه مدیر فوتبال و چند فعال رسانه‌ای به همراه مدیرعامل و معاون سابق باشگاه مس رفسنجان هم به این ماجرا باز شد.

خداداد افشاریان رییس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال و سهیل مهدی رییس سابق کمیته مسابقات سازمان لیگ و ف.م یک مدیر دیگر سازمان لیگ که در این پرونده متهم شده بودند و به همین دلیل از سمت‌شان تعلیق شده اند.

در جدیدترین خبر از پرونده فساد در مس رفسنجان، حالا خبر رسیده است که هر سه مدیری که متهم شده اند به همراه فعالان رسانه ای به دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان احضار شده‌اند و تا پایان هفته باید از تهران به رفسنجان بروند. البته احضارهای دیگری هم در کار است و باید دید در نهایت کار به کجا خواهد رسید و دادسرا چه قراری در این باره صادر خواهد کرد.

تا پیش از این، پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب شهر کرمان بررسی می‌شد اما حالا به دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان انتقال پیدا کرده است. دلیل انتقال این پرونده این است که جرم در باشگاه مس رفسنجان اتفاق افتاده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج