آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۲۷۲۰۶
۲۵۳۱
۲۵۳۱
پ

تکلیف ستاره مدنظر استقلال، برای فصل آینده روشن شد

امیرحسین حسین‌زاده می‌گوید فصل آینده هم در تراکتور حضور خواهد داشت.

فوتبالی: امیرحسین حسین‌زاده از گلزنان بازی اخیر تیمش مقابل ملوان بود. ستاره‌ای که بالاخره پس از چند بازی بدشانسی، پایش به گلزنی باز شد تا اواخر فصل را با خاطره خوبی به پایان برساند. در همین راستا فوتبالی با وینگر تراکتور گفت و گو کرد.

تکلیف ستاره مدنظر استقلال، برای فصل آینده روشن شد

امیرحسین حسین‌زاده درباره برد این هفته تیمش برابر ملوان گفت: «بازی را خوب شروع کردیم ولی روی یک اتفاق گل خوردیم و در ادامه هم ‌قسم شدیم تا بازی را هر طور شده ببریم. همه بچه‌ها همه تلاششان را کردند تا سه امتیاز را بگیریم و کامبک شیرینی بود که فکر کنم اولین کامبک ما هم در لیگ برتر امسال هم بود. چیزی برای از دست دادن نداشتیم و برای خودمان، هوادارانمان و تیممان بازی کردیم و با اینکه شاید این برد در جدول هم تاثیر نداشت ولی نمی‌خواستیم شرمنده هواداران، کادرفنی و خانواده‌ هایمان شویم.»

وینگر تراکتور می‌گوید در نبود هواداران نمی‌شود از فوتبال لذت برد: «فوتبال با هوادارانش زنده است و بدون هوادار انگار در کوچه بازی می‌کنی و بدون آن‌ها نمی‌شود لذت برد. نقطه قوت تیم ما هم هوادارانمان هستند و خیلی ناراحت بودیم که نبودند. جایشان در این بازی خالی بود.»

حسین‌زاده درباره گلزنی خود در بازی با ملوان هم می‌گوید: «فوتبال خیلی بالا و پایین دارد و شاید اگر آن توپم در بازی لیگ برتری مقابل مس رفسنجان گل می‌شد یا آن تیرک بازی با نساجی وارد دروازه می‌شد و یا آن موقعیت در بازی با هوادار به تور می‌نشست، شاید شرایط خیلی فرق می‌کرد و همه چیز بهتر پیش می‌رفت و آمار گلزنی بهتری داشتم. با این حال فوتبال روی بد و خوب دارد و خدا را شاکرم که این اتفاق افتاد و توانستم یکی از گل‌های پیروزی بخش تیمم را بزنم. امیدوارم فصل آینده هم با گلزنی شروع کنم و همه چیز برایم خوب پیش برود.»

بازیکن شناخته شده تی‌تی‌ها می‌گوید فصل آتی هم با تراکتور قرارداد دارد: «من بازیکن تحت قرارداد تراکتور هستم و همه هم این را می‌دانند. فصل آینده هم انشاالله همینجا هستم.»

حسین‌زاده می‌گوید به واسطه همزبانی با گلزن جوان تراکتور دوستی بیشتری دارد: «برای امیر خوشحالم و بازیکن با استعدادی است و امیدوارم قدر خودش را بداند. من با امیر همزبان هستم و ارتباط بیشتری با هم می‌گیریم و امیدوارم ادامه دهد و قطعاً می‌تواند بیشتر به تراکتور و فوتبال ایران کمک کند.»

گلزن پرشورها در خصوص خوشحالی پس از گلی که داشت و حواشی آن چنین توضیح داد: «مخاطب خاصی نداشت و من این شادی گل را از چند وقت قبل برنامه‌ریزی کرده بودم. خیلی بازیکنان در دنیا این خوشحالی را داشته‌اند و فکر کنم چند وقت پیش آردا گولر در رئال مادرید هم این کار را انجام داد. برخی صفحات سوء استفاده می‌کنند و می‌گویند برای هوادار بوده که چنین چیزی نیست. من مخلص هواداران هستم و هیچ وقت چنین بی‌ادبی به هوادار نمی‌کنم. ما اینجاییم که برای هواداران بازی کنیم و یک عده در صفحات مجازی برای لایک و فالو تیترهای مزخرف می‌زنند تا دیده شوند و بگویند ما هم هستیم! از هواداران می‌خواهم خام این صفحات به ظاهر هواداری که بیشتر تخریبچی هستند، نشوند. خوشحالی گل من هیچ مخاطب خاصی نداشت.»

حسین‌زاده در پایان درباره نظر شجاع خلیل‌زاده درباره عدم نتیجه‌گیری تراکتور و نقش بازیکنان هم گفت: «آقا شجاع بزرگ و کاپیتان ماست و هر چیزی بگوید، درست می‌گوید. ایشان باتجربه‌تر است و خیلی جاها بوده و بیشتر دیده و تجربه دارد. ایشان هر چه بگویند، من هم چنین اعتقادی دارم و حتماً ایشان یک چیزهایی دیده که این حرف‌ها را زده است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج