اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۹۰۵۲
۲۰۱۹
۲۰۱۹
پ

ستاره پرسپولیسی‌ها به دیدار حساسِ سپاهان رسید

کاپیتان پرسپولیس شرایط حضور در جدال مقابل سپاهان را به دست آورد.

ورزش سه: امید عالیشاه کاپیتان تاثیرگذار پرسپولیس که طی دیدارهای اخیر این تیم به دلیل مصدومیت غایب بود، اکنون گفته می‌شود شرایط همراهی سرخ‌ها برابر سپاهان را به دست آورده و در صورت صلاحدید کادرفنی و اوسمار ویرا، این تیم را همراهی خواهد کرد.

عالیشاه که با قدرت تکنیکی و رهبری خود بازیکنی تاثیرگذار در جمع پرسپولیسی‌ها محسوب می‌شود، در دیدار مقابل آلومینیوم نیز غایب بود و غیبت او در این بازی کاملا محسوس بود و در نهایت با حذف قهرمان فصل گذشته در اراک همراه شد.
جامی که فصل گذشته، امید عالیشاه با گلزنی در فینال و مقابل استقلال، قهرمانی را برای پرسپولیس به ارمغان آورده بود و این تیم موفق به کسب سه‌گانه شد.

ستاره پرسپولیسی‌ها به دیدار حساسِ سپاهان رسید

اکنون با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت و در شرایطی که او با بررسی کادرپزشکی شرایط حضور در جدال با سپاهان را به دست آورده، باید دید کادرفنی چه تصمیمی برای این بازی خواهد گرفت و آیا عالیشاه از ابتدا در ترکیب سرخپوشان به میدان می رود یا فرصت حضور در جریان بازی نصیب وی خواهد شد.

پرسپولیس فردا و در استادیوم آزادی یکی از حساس ترین بازی‌های خود را برابر سپاهان برگزار خواهد کرد، دیداری که سرنوشت قهرمانی این فصل را تا حد زیادی مشخص می‌کند و باید دید آنها قادر خواهند بود شکست بازی رفت که با گل دیدنی رضا اسدی از ضربه ایستگاهی دریافت کردند را جبران کنند یا خیر.

در حال حاضر مهم‌ترین خبر از اردوگاه پرسپولیس اما بازگشت امید عالیشاه برای این بازی است و باید دید در شرایطی که دانیال اسماعیلی‌فر محروم است و وضعیت علیرضا بیرانوند همچنان نامشخص است، فلسفه اوسمار برای این بازی چه خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج