اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۷۸۱۵
۱۲۱۰
۱۲۱۰
پ

باشوی آبی‌ها رویای اروپایی در سر دارد

با وجود شایعات مطرح شده، مهدی قایدی برنامه‌ای برای بازگشت به فوتبال باشگاهی ایران ندارد.

فوتبال ۳۶۰: با وجود شایعات مطرح شده، مهدی قایدی برنامه‌ای برای بازگشت به فوتبال باشگاهی ایران ندارد.

باشوی آبی‌ها رویای اروپایی در سر دارد

مهدی قایدی یکی از لژیونرهای موفق فوتبال ایران در فصل اخیر محسوب می‌شود که با وجود آنکه اتحاد کلبا روند نتیجه‌گیری مناسبی را در لیگ برتر امارات نداشته اما قایدی توانسته شخصاً آمار درخشانی را از خود به جای بگذارد و با ثبت 8 گل و 5 پاس گل، پنجمین بازیکن موثر این فصل از رقابت‌های لیگ برتر امارات محسوب می‌شود؛ ضمن آنکه ستاره ایرانی تجربه گلزنی برای اتحاد کلبا لیگ‌کاپ امارات را هم در کارنامه خود دارد.

قایدی که در ابتدای فصل با نظر فرهاد مجیدی به تیم اماراتی پیوست، حالا سرمربی مورد علاقه‌اش را در کنار خود نمی‌بیند و در حالی‌که در روزهای گذشته حرف‌وحدیث‌های پرشماری درباره زندگی شخصی ستاره ایرانی اتحاد کلبا مطرح شده، شایعاتی هم پیرامون آینده کاری مهدی قایدی به میان آمده است؛ آن‌هم در حالی‌که ستاره خوش‌تکنیک و ریزنقش فوتبال ایران هنوز یک فصل دیگر با اتحاد کلبا قرارداد دارد اما با این وجود، قایدی در سودای جدایی از این تیم اماراتی است.

قایدی به دوباره آبی‌پوش‌شدن فکر نمی‌کند!

ستاره 25 ساله فوتبال ایران که در جام ملت‌های آسیا هم عملکرد درخشانی داشت و در تیم منتخب رقابت‌ها قرار گرفت، فصل قبل هم در تیم استقلال درخشید و عملکرد خیره‌کننده را از خود در جمع شاگردان ریکاردو سا پینتو به جای گذاشت. هواداران استقلال بعد از خصوصی‌سازی تیم‌شان، در فضای مجازی پیگیر اخبار و شایعات پیرامون بازگشت مهدی قایدی به فوتبال ایران و تیم استقلال بودند اما پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که در مقطع کنونی، حضور در استقلال جایی در برنامه‌های قایدی ندارد و او به دنبال آن است تا بتواند در خارج فوتبال امارات و لیگ‌های اروپایی کارش را دنبال کند.

پیشنهاداتی از هلند و پرتغال روی میز است

مهدی قایدی هر چند هنوز یک فصل دیگر با اتحاد کلبا قرارداد دارد اما با این وجود مورد توجه چند تیم اروپایی قرار گرفته و گفته می‌شود در صورت ارائه پیشنهاد مناسب، مسئولان باشگاه اماراتی سد راه جدایی قایدی نخواهند شد؛ آن‌هم در حالی‌که او ستاره اول تیمش بوده و توانسته روی 13 گل از 31 گل این فصل اتحاد کلبا در لیگ برتر امارات تاثیر مستقیم بگذارد! براساس آخرین خبرها، قایدی پیشنهاداتی از تیم‌هایی در کشورهای هلند و پرتغال دریافت کرده و احتمال آنکه او فصل آینده در فوتبال اروپا کارش را دنبال کند، دور از ذهن نیست.

پای فرهاد هم در میان است

فرهاد مجیدی که رابطه گرمی با مهدی قایدی دارد و نقش پررنگی در مسیر پیوستن این ستاره خوش‌تکنیک به اتحاد کلبا ایفا کرد، حالا به دنبال همکاری با تیم جدید خود است و گفته می‌شود که طی روزهای آتی، احتمالاً از سمت تیم جدید مجیدی رونمایی خواهد شد. در این میان، گفته می‌شود در صورتی‌که انتقال قایدی به تیم‌های اروپایی میسر نشود، احتمال همکاری دوباره او با فرهاد مجیدی وجود دارد و آنچه مشخص است اینکه اخبار منتشره درباره بازگشت مهدی قایدی به استقلال در فصل آینده، فعلاً در حد شایعه بوده و حضور دوباره در استقلال، فعلاً جزو اولویت‌های قایدی برای فصل آینده نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج