adexo3
۱۴۱۷۴۵۹
۳۸۷۲
۳۸۷۲
پ

ماه جهنمی برای این سرمربی دوست‌داشتنی تکمیل شد

شانس‌های لیورپول برای خلق خداحافظی باشکوه برای یورگن کلوپ یکی پس از دیگری از بین می‌روند.

برترین‌ها: شانس‌های لیورپول برای خلق خداحافظی باشکوه برای یورگن کلوپ یکی پس از دیگری از بین می‌روند. در ادامه رقابت‌های لیگ برتر انگلیس لیورپول به مصاف اورتون رفت و با ۲ گل شکست خورد تا رویای فتح لیگ جزیره در آخرین روزهای حضور کلوپ روی نیمکت لیورپول پایان یابد.

لیورپولی‌ها روحیه‌شان را از دست داده‌اند، لیگ را هم همین‌طور. فقط معجزه می‌تواند دوباره آنها را خوشحال کند. یورگن کلوپ در پایان فصل می‌رود و آنها تمام تلاش‌شان را انجام دادند که اتحادیه، جام حذفی، لیگ و لیگ اروپا را بگیرند اما فقط یکی از آنها را گرفتند و لیگ برتر که آخری است هم در آستانه از دست رفتن است.

ماه جهنمی برای این سرمربی دوست‌داشتنی تکمیل شد

تصویری از بازی اورتون - لیورپول در شبکه های اجتماعی منتشر شده و وایرال شده است. در این تصویر می بینیم که یورگن کلوپ در دقیقه 58 بازی و وقتی که تیمش دو بر صفر از اورتون عقب است، در حال خندیدن است و چهره شادابی دارد و ناراحتی در چهره او مشهود نیست. برخی ها معتقدند که یورگن کلوپ دیگر بیخیال لیورپول شده است چرا که او می خواهد در انتهای این فصل، جمع لک لک های آنفیلد را ترک کند. برخی ها هم معتقدند که این عادت یورگن کلوپ است که در چنین مواقعی بخندد چرا که او قبلا هم مقابل رئال مادرید وقتی که تیمش از لحاظ نتیجه عقب بود، این کار را انجام داده بود.

ماه جهنمی برای این سرمربی دوست‌داشتنی تکمیل شد

سرمربی لیورپول در اولین واکنش به شکست مقابل اورتون گفت: شانس قهرمانی؟ آرسنال و منچسترسیتی باید روزهای بسیار بدی داشته باشند یا نتایج بسیار منفی بگیرند. نمی‌دانم، دیگر در دست ما نیست. فقط می‌توانم از همه معذرت‌خواهی کنم. منچسترسیتی و آرسنال از لحاظ تاریخی خیلی امتیاز از دست نمی‌دهند. آرسنال اصلا ضعیف به نظر نمی‌رسید. ما باید بهتر بازی کنیم. حتی در منطقه سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم جایگاه امنی نداریم.

در هر صورت ماه جهنمی آوریل در آخرین فصل کلوپ، رویای چهارگانه تاریخی را از بین برد. هواداران لیورپول پس از حذف از لیگ اروپا و ناامیدی در قهرمانی لیگ برتر حالا کاملا ناامید به فکر پایان رسیدن این فصل و شروع دوباره با سرمربی جدید فکر می‌کند. به قول هواداران متعصب این تیم «تو هیچگاه تنها قدم نخواهی زد.»

ماه جهنمی برای این سرمربی دوست‌داشتنی تکمیل شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج