adexo3
۱۴۱۵۹۲۷
۲ نظر
۱۶۴۶
۲ نظر
۱۶۴۶
پ

اولتیماتوم به بیرانوند؛ فعلاً به فکر بازگشت نباش!

کادر پزشکی پرسپولیس با وجود بهبود وضعیت دست دروازه‌بان اول این تیم خواستار ادامه استراحت او هستند.

خبرگزاری مهر: علیرضا بیرانوند به دلیل آسیب دیدگی قدیمی از ناحیه مچ دست، مجبور به گچ گرفتگی دست خود شد تا امیررضا رفیعی در سه دیدار گذشته این تیم جای او را بگیرد و دروازه تیمش را مقابل گل گهر سیرجان، ملوان و صنعت نفت آبادان بسته نگه دارد.

با این حال بهبود مصدومیت بیرانوند باعث شده تا دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس گچ دست خود را باز کرده و برای تمرین دروازه بانی اعلام آمادگی کند.

با این حال کادر پزشکی سرخپوشان توصیه کرده است او در دیدار یک هشتم جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک هم نیمکت نشین بماند تا روند درمانی خود را به طور کامل طی کرده و آماده تقابل حساس با سپاهان اصفهان در لیگ برتر شود.

اولتیماتوم به بیرانوند؛ فعلاً به فکر بازگشت نباش!

عملکرد قابل قبول رفیعی باعث شده تا کادر فنی پرسپولیس نسبت به ادامه استفاده از او اطمینان خاطر پیدا کند اما تصمیم گیری درباره حضور بیرانوند را به خودش سپرده تا او در خصوص حضورش در اراک تصمیم گیری کند.

قرار است بیرانوند پس از معانیه امروز پزشکان و اطلاع از وضعیت مچ دست آسیب دیده خود درباره بازی با آلومینیوم اراک تصمیم نهایی بگیرد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک ساعت ۱۸:۱۵ هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در یک هشتم نهایی جام حذفی برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      باناداوری که بردن هنر نیست

    • ناشناس

      آخه امیر رضا رفیعی جوان‌چه گناهی کرده که باید تاوان اشتباهات بیرانوند رو بپردازه‌ تازه الان چندبازی که دروازه بان پرسپولیس شده نه حاشیه ای داشته و نه گلی خورده و نباید سرمربی تغییری در دروازه پرسپولیس داشته باشه و اگر بخواد بیرانوند رو دوباره بازی بده باعث نابودی یه دروازه بان آینده دار میشه و تا زمانیکه اشتباهی نداشته باشه نباید جای خودشو به بیرانوند بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج