adexo3
۱۴۱۵۵۱۶
۹۴۲
۹۴۲
پ

پایان ناامیدکننده لیورپول در اروپا

بازیکنان ناامیدکننده لیورپول نتوانستند در برگامو شکست ۳-۰ بازی برگشت را جبران کنند. این آخرین بازی یورگن کلوپ تحت هدایت لیورپول در رقابت‌های اروپایی بود.

طرفداری: بازیکنان ناامیدکننده لیورپول نتوانستند در برگامو شکست ۳-۰ بازی برگشت را جبران کنند. این آخرین بازی یورگن کلوپ تحت هدایت لیورپول در رقابت‌های اروپایی بود. 

  آتالانتا و لیورپول در چارچوب بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف هم رفته بودند که این بازی با برتری ۱-۰ قرمزها همراه شد اما آن‌ها به دلیل شکست در بازی برگشت، در مجموع با نتیجه ۳-۱ از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

هشت شوت قرمزها در نیمه اول برای ثبت حداقل ۲ گل کافی بود. شاگردان کلوپ بازی را تهاجمی شروع کردند و توسط پنالتی محمد صلاح به گل اول رسیدند. در ادامه، صلاح با همراهی لوئیز دیاز موقعیت‌های خوبی را از دست داد تا چهل و پنج دقیقه ابتدایی تنها یک گل داشته باشد. آتالانتا که یک گل آفساید به ثمر رسانده بود، اکس‌جی ۰.۰۳ را ثبت کرد. 

در حالی که انتظار می‌رفت نیمه دوم جذابی را شاهد باشیم، بازیکنان لیورپول، به ویژه در خط حمله، ناامیدکننده ظاهر شدند. آن‌ها از خلق موقعیت جدی ناکام ماندند و در استفاده از فرصت‌های موجود نیز مانند بازی‌های گذشته عملکرد چندان جالبی به نمایش نگذاشتند. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج