adexo3
۱۴۱۵۱۹۹
۱ نظر
۱۹۸۷
۱ نظر
۱۹۸۷
پ

پایان یک امپراطوری؛ العین، الهلال را به چهار میخ کشید

در بازی رفت فینال غرب آسیا، العین در ورزشگاه خانگی خود کار بزرگی انجام داد و الهلال قدرتمند را پس از ۳۴ پیروزی متوالی متوقف کرد.

ورزش سه: پس از بارش شدید و عجیب و غریب باران در شهرهای امارات و آب گرفتگی خیابان ها و وضعیت بد جوی، بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با ۲۴ ساعت تأخیر در استادیوم هزاع بن زاید برگزار شد و العین توانست به امپراطوری الهلال پایان داده و با نتیجه دور از انتظار چهار بر دو از سد حریف قدرتمند خود عبور کند.

پایان یک امپراطوری؛ العین، الهلال را به چهار میخ کشید

این مسابقه با شوک زودهنگام العین به به میهمان آغاز شد. ضربه بلند العویس در مرکز زمین با ضربه سر بد ساویچ به یحیی نادر رسید و این بازیکن نیز به صورت اتفاقی توپ را برای سفیان رحیمی مراکشی ارسال کرد و ستاره اماراتی ها با سرعت بالا وارد محوطه جریمه شد و ضربه او به گوشه دروازه رفت تا میزبان در دقیقه چهارم به گل نخست دست یابد.

پایان یک امپراطوری؛ العین، الهلال را به چهار میخ کشید

در ادامه و در میان ناباوری همگان، العین صاحب یک ضربه پنالتی شد. پاس در عمق بندر الاحبابی به رحیمی رسید و او موفق شد محمد العویس را نیز از پیش رو بردارد ولی با خطای سنگربان الهلال سرنگون شد و داور ابتدا آفساید اعلام کرد اما پس از بازبینی صحنه مشخص شد علی البلیهی آفساید را پر کرده و بدین ترتیب یک پنالتی برای العین اعلام شد که سفیان رحیمی آن را به گل تبدیل کرد.

پایان یک امپراطوری؛ العین، الهلال را به چهار میخ کشید

شگفتی‌ها در دقیقه 38 تکمیل شد. روی یک شروع سریع، توپ برای اریک ارسال شد و این بازیکن در محوطه جریمه با خطای البلیهی سرنگون شد. ادهم مخادمه داور اردنی یک خطای پنالتی به سود میزبان اعلام کرد اما کمک داور ویدیویی از او درخواست کرد تا صحنه را مورد بازبینی قرار دهد. با این حال، قاضی میدان روی تصمیم خود باقی ماند و سفیان رحیمی ضمن ثبت یک هت تریک تاریخی، نتیجه بازی را سه بر صفر کرد.

پایان یک امپراطوری؛ العین، الهلال را به چهار میخ کشید

اما سریال پنالتی ها در دقیقه 51 باز هم تکرار شد. سفیان رحیمی پس از ورود به محوطه، پس از برخورد با کالیدو کولیبالی روی زمین افتاد و مخادمه پس از بازبینی صحنه، دستور به یک ضربه پنالتی داد. کاکو در دقیقه 56 پشت این توپ ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت العویس به گل چهارم میزبان تبدیل کرد.

پایان یک امپراطوری؛ العین، الهلال را به چهار میخ کشید

الهلال توانست در دقیقه 78 به گل دوم رسید. یک ارسال به روی دروازه الهلال با ضربه ساویچ همراه شد که خالد عیسی توپ را برگشت داد. در ادامه و پس از تأثیرگذاری صالح الشهری روی توپ، این سالم الدوسری بود که با یک چرخش تماشایی و در شرایطی که پشت به دروازه بود، دروازه را باز کرد تا بازی چهار بر دو شود.

پایان یک امپراطوری؛ العین، الهلال را به چهار میخ کشید

در ثانیه های پایانی بازی نیز شوت سالم الدوسری به تیرک دروازه برخورد کرد. نهایت نیز این بازی با پیروزی بزرگ چهار بر دو العین به پایان رسید تا روند پیروزی های الهلال پس از 34 دیدار متوالی متوقف شده و آبی های ریاض پس از 42 مسابقه، تن به شکست بدهند.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      سه‌ پنالتی مشکوک هسته‌!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج