adexo3
۱۴۰۲۹۶۶
۲۱۶۳
۲۱۶۳
پ

همه‌چیز درباره یکی از پرطرفدارترین فوتبالیست‌های زن جهان

آلیشا لمان بازیکن تیم استون ویلا یکی از پرطرفدارترین فوتبالیستهای زن در جهان است که همواره مورد توجه رسانه‌ها قرار می گیرد.

خبرورزشی: آلیشا لمان بازیکن ۲۵ ساله و سوییسی تیم استون‌ویلا عکس‌های جدید از خودش منتشر کرد. او که اکنون نامزد دوگلاس لوییز بازیکن استون ویلا است یکی از بازیکنان فوتبالیست‌های زن جهان است که طرفداران زیادی دارد.

همه‌چیز درباره یکی از پرطرفدارترین فوتبالیست‌های زن جهاناو در اینستاگرام بیش از ۱۶ میلیون دنبال کننده دارد و پست ها و استوری های او بسیار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار می گیرد.

همه‌چیز درباره یکی از پرطرفدارترین فوتبالیست‌های زن جهان

زندگی خصوصی آلیشا
آلیشا لمان در سال ۱۹۹۹ در تاگرتسچی سوئیس به دنیا آمد و یک برادر و یک خواهر دارد. او از ۵ سالگی به فوتبال علاقه مند شد و نشان داد در این رشته استعداد دارد. او در کودکی با برادر و پسرعموهایش فوتبال بازی می کرد و همین موضوع باعث شد تا رفته رفته به این رشته ورزشی علاقه مند شود و سپس به تیم ملی سوئیس رسید.

او در حال حاضر با دوگلاس لوییز بازیکن تیم استون ویلا در رابطه است و رسانه های انگلیسی از رابطه خوب آنها می نویسند. آنها از سال ۲۰۲۱ با یکدیگر در ارتباط هستند و هر دو برای یک باشگاه بازی می کنند.

همه‌چیز درباره یکی از پرطرفدارترین فوتبالیست‌های زن جهان

درآمد فوق العاده لمان از فوتبال
گفته می شود دارایی آلیشا لمان از فوتبال بیش از ۵ میلیون یورو است و او علاوه بر بازی در فوتبال، در صنعت مد و فشن هم فعالیت می کند و از تبلیغات ها درآمد زیادی کسب کرده است. او در سال ۲۰۲۱ به عنوان جذاب‌ترین فوتبالیست سال انتخاب شد و در چند رویداد مدلینگ شرکت کرد. او همچنین با چند برند معتبر از جمله آدیداس، کوکاکولا، Zalando beauty همکاری کرده است.

همه‌چیز درباره یکی از پرطرفدارترین فوتبالیست‌های زن جهان

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج