آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۹۷۳۱۵
۹۸۹
۹۸۹
پ

دروازه‌بان پرسپولیس به روزهای خوب برمی‌گردد؟

هواداران پرسپولیس امیدوارند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم‌شان اتفاقات جام ملت‌ها را به فراموشی بسپارد و زیر نظر مربی جدید، با آمادگی کامل نیم فصل دوم را استارت بزند.

فوتبالی: هواداران پرسپولیس امیدوارند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم‌شان اتفاقات جام ملت‌ها را به فراموشی بسپارد و زیر نظر مربی جدید، با آمادگی کامل نیم فصل دوم را استارت بزند.

دروازه‌بان پرسپولیس به روزهای خوب برمی‌گردد؟

آخرین بازی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا مقابل قطر، به تجربه تلخی برای تمام ملی‌پوشان و خصوصا بیرانوند تبدیل شد. بیرانوند اگرچه جلوی سوریه نقش مهمی در صعود تیم ملی به مرحله یک چهارم نهایی داشت اما در بقیه بازیهای جام و حداقل از لحاظ آماری، هیچ شباهتی به آن علی بیروی همیشگی نداشت و فقط در یک بازی موفق به ثبت کلین‌شیت شد تا او هم سوژه برخی انتقادها شود.

هم اکنون، دروازه‌بان تیم ملی با انگیزه بالا در تمرینات پرسپولیس حضور دارد و زیر نظر مربی جدید، یعنی جرسی اینیسیو خود را برای بازی فردا مقابل آلومینیوم آماده می‌کند.

دروازه‌بان پرسپولیس به روزهای خوب برمی‌گردد؟

پس از جدایی ولسلی ننکا از پرسپولیس، مسئولان باشگاه مدتی به دنبال جایگزینی برای او بودند و سرانجام با اینیسیوی برزیلی به عنوان مربی گلرهای پرسپولیس به توافق رسیدند.

هواداران پرسپولیس امیدوارند دروازه‌بان محبوبشان تمرینات خوبی را زیر نظر این مربی پشت سر بگذارد و با فراموش کردن اتفاقات جام ملت‌ها، با تمرکز بالا درون قفس توری قرمزها حاضر شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج