۱۳۹۴۶۷۶
۱ نظر
۱۱۶۰
۱ نظر
۱۱۶۰
پ

نمایش ۱۳۰ تبلیغ حین بازی ایران-ژاپن

دی‌ام برد تبلیغات تلویزیونی‌ صداوسیما حین بازی ایران و ژاپن را در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ را بررسی کرده که آمار آن را برای متخصصین حوزه تبلیغات باشتراک گذاشته است.

برترین‌ها: دی‌ام برد تبلیغات تلویزیونی‌ صداوسیما حین بازی ایران و ژاپن را در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ را بررسی کرده که آمار آن را برای متخصصین حوزه تبلیغات باشتراک گذاشته است.

نمایش ۱۳۰ تبلیغ حین بازی ایران-ژاپن

در این بازی که مورخ ۱۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، دی‌ام برد دو گونه از تبلیغات تلویزیونی که در حین یک مسابقه ورزشی نمایش داده می‌شوند مورد بررسی قرار داده است که دو نمونه از آن را در تصاویر زیر می‌توانید مشاهده کنید.

نمایش ۱۳۰ تبلیغ حین بازی ایران-ژاپن

نمونه‌ای از تبلیغات حک آرم

تبلیغات حک آرم به گونه‌ای از تبلیغات تلویزیونی گفته می‌شود که یک لوگو و آرم در زیر آرم آن شبکه تلویزیونی نمایش داده می‌شود.

نمایش ۱۳۰ تبلیغ حین بازی ایران-ژاپن

نمونه‌‌ای از تبلیغات زیرنویس

نمایش تبلیغ ۱۳۰ تبلیغ در طول بازی

به گزارش دی‌ام برد، تعداد ۱۳۰ تبلیغ به دو صورت زیرنویس و حک آرم در طول ۹۰ دقیقه بازی نمایش داده شده است.

در این بازی:

  • ۱۱۰ زیرنویس تبلیغاتی نمایش داده شد.
  • ۲۰ تبلیغ، به‌صورت نمایش حک آرم در زیر آرم شبکه ۳ نمایش داده شده‌اند.
  • مدت زمان نمایش هر تبلیغ ۱۴ ثانیه بوده است.
  • فاصله هر تبلیغ با تبلیغ بعدی (پایان یک تبلیغ تا شروع دیگری، در بازه‌هایی که تبلیغات نمایش داده می‌شدند) ۱۳ ثانیه بوده است.
  • در هر دو نیمه، در پنج دقیقه ابتدایی بازی هیچ تبلیغی نمایش داده نشده است.
  • در پنج دقیقه پایانی وقت قانونی نیمه اول، هیچ تبلیغی نمایش داده نشده است.
  • در چهار دقیقه پایانی وقت قانونی نیمه دوم، نمایش تبلیغات متوقف شده است.
  • در نیمه اول از دقیقه ۳۴، و در نیمه دوم از دقیقه ۸۲، نمایش تبلیغات به‌صورت حک آرم جایگزین تبلیغات زیرنویسی شده‌اند.
  • در زمان‌های حساس بازی، همانند لحظه‌ای که ژاپن به ایران گل زد، نمایش تبلیغات قطع شده است.

پرتکرارترین تبلیغات متعلق به برندهای آروا و پمینا بوده است

  • ۵۳ برند در تبلیغات این بازی به دو صورت زیرنویس و حک آرم حضور داشتند.

  • از کسب‌وکارهای آنلاین، مجموعه‌های ازکی (دو زیرنویس و یک حک آرم) و بیمه دات کام (سه زیرنویس) در تبلیغات این بازی حضور داشتند.

نمایش ۱۳۰ تبلیغ حین بازی ایران-ژاپن

 ۴۶/۹ درصد از تبلیغات نمایش داده‌شده متعلق به برندهای FMCG بوده است

  • بیشترین سهم تبلیغات به‌ترتیب در حوزه‌های FMCG، شیرآلات و ابزارآلات و کالاهای صنعتی بوده است.
  • کمترین سهم تبلیغات نیز، در حوزه‌های پوشاک، کالاهای دیجیتال و اپلیکیشن‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین بوده است.

نمایش ۱۳۰ تبلیغ حین بازی ایران-ژاپن

سهم برندهای گوناگون از تبلیغات بازی ایران و ژاپن (۱۳۰ تبلیغ)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • ناشناس

    همیشه هم رو مخ آدم رژه میرن این تبلیغات...

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج