۱۳۹۳۳۹۹
۷۲۵
۷۲۵
پ

رئال مادرید با دبل خوسلو به صدر رفت

رئال مادرید در بازی معوقه هفته بیستم لالیگا با درخشش خوسلو ختافه را از پیش رو برداشت.

ورزش سه: رئال مادرید در بازی معوقه هفته بیستم لالیگا به مصاف ختافه رفت و با درخشش خوسلو موفق شد با نتیجه ۲-۰ برنده شود.
بازی با پرس رئال آغاز شد و پس از دو تلاش از وینیسیوس برای تهدید دروازه حریف اولین ضربه خطرناک را خوسلو زد اما ضربه او با فاصله کم از بالای دروازه به بیرون رفت.
فده والورده دقیقه ۱۴ توپ را در سمت راست محوطه جریمه ختافه به لوکاس واسکز داد و او با ارسال بلند فضا برای سرزنی خوسلو را فراهم کرد که ضربه دقیق او درون دروازه قرار گرفت و رئال را پیش انداخت.
ختافه پس از این گل فشاری به رئال وارد نکرد و در مقابل شاگردان کارلو آنچلوتی بودند که جریان بازی را کنترل می‌کردند. دقیقه 34 پاس جود بلینگام به فده والورده نزدیک محوطه جریمه با ضربه محکم این بازیکن همراه شد که با فاصله کم از دروازه به بیرون رفت.
خوسلو دقیقه ۳۹ فرصت داشت که گل دوم را به ثمر برساند اما واکنش به موقع سوریا موجب شد ضربه خطرناک مهاجم رئال مادرید روی ارسال واسکز دفع شده و وارد دروازه ختافه نشود.
نیمه اول این بازی با یک اتفاق تلخ برای رئال به پایان رسید. آنتونیو رودیگر به آسیب دیدگی از ناحیه ران چپ نتوانست به بازی ادامه بدهد و از ابتدای نیمه دوم با ادواردو کاماوینگا تعویض شد.

رئال مادرید با دبل خوسلو به صدر رفت

سفیدپوشان نیمه دوم را هم خوب آغاز کردند و موفق شدند زود به گل برسند. در دقیقه 56 خوسلو در محوطه جریمه ختافه پاس سریع وینیسیوس را دریافت کرد، توپ را روی پای چپش برد و با ضربه زمینی دروازه حریف را باز کرد.
دقیقه ۶۳ وینیسیوس یکی از بهترین موقعیت‌های بازی را از دست داد. بلینگام روی ضدحمله سریع به توپ رسید و خوسلو را صاحب توپ کرد که او در موقعیت تک به تک فرصت هت‌تریک داشت اما توپ را به وینیسیوس پاس داد. مهاجم برزیلی با ضربه آرام سعی کرد دروازه‌بان را مغلوب خود کند که سوریا توپ او را به راحتی با دست مهار کرد و دروازه‌اش را بسته نگه داشت.

رئال مادرید با دبل خوسلو به صدر رفت
ختافه دقیقه ۷۳ فرصت عالی برای گلزنی داشت اما با بدشانسی بورخا مایورال نتوانست به تیم سابقش گلزنی کند و ضربه او به تیرک عمودی برخورد کرد که در ادامه ریباند توپ هم دفع شد.
میسون گرینوود که یکی از بازیکنان پرتلاش ختافه در این بازی بود دقیقه 79 پس از پا به توپ به سمت محوطه جریمه رئال مادرید فرصت شوتزنی داشت که ضربه خطرناک او با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت.
تلاش ختافه برای جبران نتیجه بازی بی اثر بود و در نهایت رئال به ۳ امتیاز این بازی رسید تا با ۵۷ امتیاز به صدر جدول صعود کند و بالاتر از خیرونا ۵۵ امتیازی قرار بگیرد. ختافه ۲۹ امتیازی هم در رده دهم قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج