۱۳۸۰۸۲۱
۹۴۴
۹۴۴
پ

تشکر ویژه ستاره بایرن‌مونیخ از کارکنان یک هتل

هری کین، ستاره انگلیسی بایرن مونیخ، با انتشار پستی به‌صورت ویژه از هتلی که در طول چهار ماه اخیر در آن اقامت داشت تشکر کرد.

پارس فوتبال: هری کین، ستاره انگلیسی بایرن مونیخ، با انتشار پستی به‌صورت ویژه از هتلی که در طول چهار ماه اخیر در آن اقامت داشت تشکر کرد.

تشکر ویژه ستاره بایرن‌مونیخ از کارکنان یک هتل

کین در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته تصمیم گرفت پس از سال‌ها بالاخره تاتنهام را ترک کند و راهی آلمان شد تا با پیراهن بایرن مونیخ به میدان برود.

او بلافاصله پس از پیوستن به این تیم نشان داد که چرا مدیران این باشگاه تا این حد در جذب او اصرار داشتند و حاضر شدند مبلغ 100 میلیون یورو برای انتقالش به مونیخ به تاتنهام پرداخت کنند و به ستاره اصلی این تیم تبدیل شد.

این بازیکن حالا ناجی تیمش در بسیاری از دیدارهای بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا شده و آماری خارق‌العاده را در عرصه گلزنی با پیراهن بایرن به ثبت رسانده است.

اما مشکل بزرگی که کین با آن مواجه بود پیدا کردن عمارتی بود که بتواند به همراه تمامی اعضای خانواده نسبتا پر جمعیتش در آن زندگی کند و تا چند روز قبل موفق به انجام آن نشده بود و به همین دلیل دور از همسر و فرزندانش که در انگلیس حضور داشتند، در هتلی زندگی می‌کرد.

تشکر ویژه ستاره بایرن‌مونیخ از کارکنان یک هتل

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج