۱۳۷۹۰۸۹
۴۷۴۷
۴۷۴۷
پ

پای شرط‌بندی به تساوی جنجالی پرسپولیس باز شد

پرسپولیس در حالی مقابل تیم استقلال خوزستان به تساوی رسید که کمتر کسی فکرش را می کرد که سرخپوشان در اهواز کار سختی در پیش داشته باشند.

فرهیختگان: یکی از اتفاقات عجیبی که شب قبل از بازی پرسپولیس با استقلال خوزستان رخ داد لو رفتن ترکیب اصلی این تیم بود. درواقع شب قبل از بازی مربیان استقلال خوزستان متوجه شدند که پرسپولیس قصد دارد با چه ترکیبی به میدان برود و حتی با سه دفاع بازی را شروع کند. در این میان شایعاتی هم در مورد مصدومیت گولسیانی مطرح شد که واقعیت نداشت. مطرح شدن این خبرها در شب قبل از مسابقه در داخل تیم پرسپولیس هم حرف‌وحدیث زیادی به‌همراه داشت تا حدی که برخی اعتقاد داشته و دارند یک نفر از داخل تیم‌شان این تصمیمات را به بیرون برده و این اتفاقات در شرط‌بندی نتیجه نیز نمی‌تواند بی‌تاثیر باشد.

به‌هرحال کسب تساوی پرسپولیس در اهواز مقابل تیم ته‌جدولی می‌توانست ضریب بالایی در شرط‌بندی داشته باشد و لو رفتن ترکیب و تغییر تاکتیک سرخپوشان به رقم خوردن این نتیجه کمک می‌کرد. به‌هرحال در اینکه این روزها دلال‌ها به‌طرز عجیبی در داخل تیم‌ها نفوذ کرده و از بازار شرط‌بندی نیز درآمد قابل توجهی دارند دارند شکی نیست و لو رفتن ترکیب پرسپولیس و تغییر تاکتیک این تیم شب قبل از مسابقه نیز می‌تواند به این موضوع ربط داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج