آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۳۷۶۱۰۱
۱۱۴۸
۱۱۴۸
پ

آرزوی مورایس: موفقیت یحیی و پرسپولیس!

سرمربی سپاهان برای همتای خود در پرسپولیس آرزوی موفقیت دارد.

ورزش سه: سرمربی سپاهان برای همتای خود در پرسپولیس آرزوی موفقیت دارد.

آرزوی مورایس: موفقیت یحیی و پرسپولیس!

ژوزه مورایس در بخشی از صحبت‌های خود در نشست خبری قبل از مسابقه هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل نیروی هوایی عراق و دیداری که در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد، ابراز کرد: برای هواداران ما راحت نیست که بخواهند 500-400 کیلومتر از اصفهان تا تهران را طی کنند و دوباره برگردند تا مسابقه آسیایی را تماشا کنند. یکی از اهداف ای اف سی این است که استادیوم ها پر باشد ولی خلاف این تصمیم را گرفته اند.

او با اشاره به حضورشان در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: اینجا خانه استقلال، پرسپولیس، نساجی و حتی خود ما هم هست! ما فردا انتظار یک بازی خوب را داریم و همچنین آرزوی موفقیت برای یحیی و تیم پرسپولیس دارم چون نماینده کشور ایران هستند.

سرمربی سپاهان یادآور شد: باید این مسئله را بگویم که تیم های ایرانی از کیفیت خیلی خوبی برخوردار هستند و ای اف سی نیز باید تصمیم خود را طوری بگیرد تا رقابت بهتری را انجام بدهیم چون تیم های ایرانی خیلی با کیفیت هستند. همانطور که تیم ملی ایران یک تیم با پرستیژ است، باشگاه های ایران هم همینطور هستند و بازیکنان خوبی دارند. آرزوی موفقیت برای نساجی و پرسپولیس دارم.

مورایس اضافه کرد: نیروی هوایی تیم قابل احترامی است و اصلا کار راحتی نداریم. هر تیمی که وارد این رقابت ها می شود، کیفیت خوبی دارد و بهتر است درباره این بازی فردا صحبت کنیم. البته سپاهان تنها تیمی است که یک رقابت کمتر نسبت به بقیه در آسیا انجام داده است؛ هرچند نباید این اتفاق می افتاد.

او درباره تاثیرگذاری نتیجه دیدار با الاتحاد در عملکردشان و تساوی در مسابقه گذشته با نیروی هوایی عراق گفت: موضوعاتی که هست، با کیفیت و تیم حریف و مربیگری ارتباط دارد. ما انسان هستیم و انتظار اتفاقات بهتر را داریم ولی شاید اینطور نشود و همه عالی و کامل نیستیم. پرسپولیس هم در شروع کارش شاید آنطور که می خواست نتیجه نگرفت ولی امیدوارم در ادامه راه موفق شود.

سرمربی سپاهان تاکید کرد: حساسیت این بازی برای ما این است که یک بازی کمتر انجام دادیم ولی نتیجه را به تیم الاتحاد دادند. شرایط هم طوری شد که مسابقه فردا خیلی حساس باشد، وگرنه هیچ حساسیت دیگری در هیچ موضوع دیگری وجود ندارد. فوتبال همین است و باید از آن لذت ببریم. من اینطور فکر می کنم و حساسیتی در آن نمی بینم.

مورایس درباره بازگشت تمام مصدومان تیمش و آمادگی آنها برای دیدار با نیروی هوایی عراق گفت: مهم ترین حس برای یک مربی این است که تیمش بتواند بازی کند و آن تیم فردا 11 بازیکن به اضافه 5 تعویضی دارد. می دانید صحبت از یک تیم اهمیت بیشتری دارد تا اینکه در خصوص یک بازیکن خاص صحبت کنیم.

او اضافه کرد: نکته مثبت همینجاست که بازیکنان ما در قالب یک تیم فعالیت می کنند و ما با این ارزش جلو می رویم. تکه های پازل در یک تیم در کنار هم جمع می شود و یک تیم را تشکیل می دهد. به عنوان یک تیم، بازی کردن کار راحتی نیست ولی به امید خدا ان‌شاالله هر بازیکنی که در زمین هست، بهترین عملکردش را داشته باشد. اگر بازیکنی در این بازی نتواند بازی کند، مطمئن باشید در بازی های آینده فرصت نمایش عملکردش را خواهد داشت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج