آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۳۷۳۵۴۱
۱ نظر
۲۸۷۹
۱ نظر
۲۸۷۹
پ

ادعای جنجالی یک پرسپولیسی درباره پیشنهاد جانشینی درویش

با توجه به انتشار شایعاتی درباره استعفای رضا درویش از دو روز قبل شایعاتی نیز درباره جانشینی او توسط یکی از مدیران سابق این باشگاه به گوش می‌رسد.

خبرورزشی: بعد از انتشار نامه تند بازیکنان پرسپولیس خطاب به هواداران این تیم که در بیشتر بندها، رضا درویش و مدیریت باشگاه‌شان را هدف گرفته بودند شایعه استعفای رضا درویش از سمت خود شنیده شد.

در پی این شایعه اخبار و شایعاتی نیز دباره مطرح شدن گزینه‌هایی برای تصدی این سمت منتشر و بیشتر در فضای مجازی دست به دست شد.

یکی از این گزینه‌ها ابراهیم شکوری قائم مقابم سابق باشگاه پرسپولیس بود که در دوره مدیریت جعفر سمیعی در باشگاه حضور داشت. شکوری که مدتی به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال نیر فعالیت می‌کرد در باشگاه پیکان نیز سابقه مدیریتی دارد.

جالب اینکه او امروز با انتشار یک استوری به نوعی به شایعاتی درباره اینکه او هم بین گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس است دامن زد. در این استوری شکوری نوشته: «امرز بهم یه پیشنهاد شد که پنج سال پیش آرزوم بود. امروز آرزومو رد کردم. چقدر آدم با گذر زمان عوض می‌شه...».

البته با در نظر گرفتن این متن شکوری این پیشنهاد را نپذیرفته و چنانچه درویش در مسند خود نماند نیز گزینه دیگری به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب خواهد شد.

ادعای جنجالی یک پرسپولیسی درباره پیشنهاد جانشینی درویش

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      هرکس بخواد درویش را کنار بگزارد پس میخواهند به پرسپولیس ضربه بزند بازیکن کم کاری کرده مدیریت ۱۰ درصد قرار دادنش گم کرده خیلی هم کار خوبی کرد که دیگر در زمین قدم نزنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج