آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۳۶۴۱۰۰
۴۳۸۴
۴۳۸۴
پ

خطیبی: بازی ما مقابل پرسپولیس، تکرار شدنی نیست

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: به جرأت می‌گویم که تا آخر فصل هیچ تیمی به اندازه پیکان مقابل پرسپولیس موقعیت گلزنی نخواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم: رسول خطیبی، سرمربی پیکان پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل پرسپولیس گفت: از میزبانی خوب قزوینی‌ها و مردم خوب این شهر تشکر می‌کنم. بازی خوبی را تماشا کردند و فکر می‌کنم هر دو تیم از شرایط راضی بودند. امیدوارم همیشه این ورزشگاه پُر باشد. با تیمی بازی داشتیم که نامش پرسپولیس است و چندین دوره قهرمان لیگ برتر شده است. ما تیمی جوان هستیم که چند بازیکن زیر ۲۰ سال در ترکیب‌مان بازی می‌کنند. برای فوتبال بازی کردن به زمین آمدیم و نمایش خوبی هم داشتیم. به جرأت می‌گویم که تا آخر فصل هیچ تیمی به اندازه پیکان مقابل پرسپولیس موقعیت گلزنی نخواهد داشت.

خطیبی: بازی ما مقابل پرسپولیس، تکرار شدنی نیست

وی ادامه داد: 7،8 موقعیت گلزنی داشتیم و پرسپولیس هم 5 موقعیت، ما از آن همه فرصت یک گل به ثمر رساندیم و این موضوع به همان جوانی تیم‌مان برمی‌گردد. اگر نفرات جلوی ما یک مقدار با تجربه‌تر بودند و از خودگذشتگی داشتند نتیجه بازی امروز برعکس می‌شد. این پیروزی را به گل محمدی تبریک می‌گویم و امیدوام موقعیت‌های ما هم از این به بعد تبدیل به گل شود.

سرمربی پیکان در واکنش به هجومی بازی کردن تیمش تصریح کرد: خودم مهاجم بودم و فوتبال دفاعی را دوست ندارم. نمی‌خواهیم بسته بازی کنیم. کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که فوتبال زیبا را دوست دارم. الان شرایط طوری است که همه دنبال نتیجه هستند، اما من فوتبال زیبا را می‌پسندم و از این بابت راضی هستم. درست است یک مقدار کم تجربه هستیم، ولی قطعاً در آینده بازیکنان ما حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج