آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۶۲۰۳۴
۱۹۶۵
۱۹۶۵
پ

ادعای جنجالی نشریه انگلیسی علیه انتقال ستاره‌ها به تیم‌های سعودی

نشریه انگلیسی ادعای عجیبی را درخصوص حضور ستاره‌ها در فوتبال عربستان مطرح کرده است.

همشهری‌آنلاین: با اینکه شایعه شده بود لیونل مسی هر روز به انتقال قرضی به یک باشگاه عربستانی و احتمالا به النصر نزدیک‌تر می‌شود، نشریه انگلیسی ولی غیرمعتبر سان ادعا کرده است که ستاره‌های شاغل در کشور عربستان از ثانیه ثانیه زندگی در این کشور متنفرند و صرفا برای پول هنگفتی که گیرشان می‌آید این وضعیت را تحمل می‌کنند. بیشتر این بازیکنان با خانواده به عربستان رفته‌اند اما برخی خانواده خود را در دبی اقامت داده‌اند که شرایط بهتری برای زندگی و امکانات بهتری برای خارجی‌ها دارد.

شایعات حکایت از انتقال مسی به النصر داشت و این یک رویای دیرین را به واقعیت تبدیل می‌کرد؛ اینکه او و کریستیانو رونالدو سرانجام تا پیش از بازنشستگی با پیراهن یک تیم به میدان بروند و دیگر رقیب هم نباشند. گزینه بازگشت به بارسلونا که کلا منتفی است. بارسا هنوز به مسی بدهکار است و پولی برای پرداخت دستمزد او ندارد. در عوض توافق برای آوردن بازیکن جدید برزیلی حاصل شده است و ویتور روکه زمستان جاری به بارسلونا خواهد پیوست. آندره کوری، مدیر برنامه‌های روکه نیز اعلام کرده بود برنامه این بازیکن مشخص است و ژانویه در بارسلونا خواهد بود.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی معتبر اخبار نقل‌وانتقالات فوتبال هم گفته است که لیونل مسی به انتقال قرضی به عربستان فکر نمی‌کند و روی تیم ملی و باشگاه اینتر مایامی تمرکز دارد. رومانو مدعی است که در حال‌حاضر مسی، پدرش خورخه و اطرافیانش در مورد انتقال قرضی او در ژانویه با هیچ باشگاهی مذاکره نمی‌کنند. این در حالی است که بازی‌های این تیم آمریکایی به‌مدت ۵ماه تعطیل خواهد بود و در این مدت مسی بیکار می‌شود. او بامداد دیروز با پیراهن تیم ملی آرژانتین مقابل پاراگوئه بازی کرد. گیم بالاگه روزنامه‌نگار اسپانیایی هم گزارشی در مورد مسی داده و ادعا کرده است که او در اینترمایامی می‌ماند و در مسابقات پیش‌فصل شرکت خواهد کرد. بنابراین عربستان و سایر گزینه‌ها حذف می‌شوند.

مدیر رسانه‌ای اینترمایامی آمریکا هم اخبار مربوط به انتقال چندماهه لیونل مسی به لیگ عربستان را تکذیب کرد. رافائل کابریرا به روزنامه الریاضیه عربستان گفت: «اخباری که درباره رفتن لیونل مسی به لیگ عربستان منتشر شدند، نادرست است. هیچ‌کس از لیگ عربستان با باشگاه اینترمایامی درباره انتقال لیونل مسی صحبتی نکرده است.»

خبر آخر درباره این ستاره آرژانتینی این است ‌که احتمالا تا ۸روز دیگر به او اطلاع می‌دهند تا برای گرفتن عکس و فیلم‌های تبلیغاتی مجله فرانس فوتبال به فرانسه برود. معمولا به کسی که جایزه را برده، ۸روز زودتر خبر می‌دهند تا در فتوشات‌ها حاضر شود. مسی در اردوی تیم ملی پستی با شرح «کار در حال انجام است» گذاشت و بلافاصله صفحه توپ طلا هم پستی با همین کلمات و توضیحات منتشر کرد. اینها اتفاقی نیست و نشانه‌ای است برای هشتمین توپ طلای این بازیکن.

و البته یک خبر دیگر! همزمان با فیلم مستند جنجالی دیوید بکام، سریال ۴قسمتی مسی هم از اپل تی‌وی پلاس منتشر شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج