قالیشویی بانو _استیکی
۱۳۵۷۵۴۸
۱ نظر
۱۲۵۵
۱ نظر
۱۲۵۵
پ

مرفاوی: هیچ‌کس نمی‌داند لیگ چرا تعطیل شد

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال از مسئولان سازمان لیگ بابت تعطیلی مسابقات لیگ برتر انتقاد کرد.

همشهری آنلاین: صمد مرفاوی در مورد تعطیلی لیگ برتر که با اعتراض بسیاری از بازیکنان و مربیان همراه شده است، صحبت کرد. او در نقد این تصمیم فدراسیون گفت: «من نمی‌دانم چرا بازی‌های لیگ برتر تعطیل است، در واقع هیچ کس دلیلش را نمی‌داند و این وضعیت واقعا تعجب‌آور است. به ما بگویند لیگ به خاطر بازی‌های آسیایی تعطیل شده یا به دلیل حضور نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا؟ وقتی لیگ منظم برگزار شود می‌توانیم در رده ملی و باشگاهی شاهد پیشرفت فوتبال باشیم اما این وضعیت قطعا به فوتبال ما ضربه می‌زند.»

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: «اگر لیگ را به دلیل حضور تیم امید در بازی‌های آسیایی تعطیل کرده‌اند پس چرا سرمربی تیم امید نسبت به کمبود بازیکن اعتراض کرده و گفته فقط ۱۳ بازیکن دارم؟ اگر هم به دلیل حضور نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا، بازی‌ها را تعطیل کرده‌اند پس چرا در کشورهای دیگر خیلی راحت مسابقات باشگاهی برگزار می‌شود؟»

صرمربی سابق تیم ملی جوانان در قسمت دیگری از حرف‌هایش خاطرشان کرد: «نماینده‌های ایران به خاطر اینکه از شرایط بازی دور نشوند، مجبور به انجام بازی‌های دوستانه شده‌اند. خب، چه اشکالی داشت بازی‌های لیگ برگزار می‌شد، جالب اینجا است که یکی از مدیران باشگاه‌ها در یک مصاحبه از سازمان لیگ به دلیل تعطیل کردن بازی‌ها تشکر کرده است، آیا این کار حرفه‌ای است؟ جالب اینجا است که همین تیم با پرسپولیس بازی دوستانه انجام می‌دهد چون بازی‌های رسمی تعطیل شده و دوستان تشکر هم می‌کنند. اگر می‌خواهید به سازمان لیگ بابت تعطیلی بازی‌ها یک مدال هم بدهید!»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اتفاقا میدونیم... بخاطر کیسه و ۲ تا بازیکن وه داد به امید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج