۱۳۴۸۳۸۲
۳۲۰۸
۳۲۰۸
پ

اتفاق عجیب و غریب در تمرین تیم ملی

با اضافه شدن خداداد عزیزی به کادر فنی تیم تعداد مربیان تیم ملی به هنگام تمرینات به ۹ مربی افزایش پیدا کرده که یک رکورد جالب توجه محسوب می‌شود.

خبرورزشی: با اضافه شدن خداداد عزیزی به کادر فنی تیم تعداد مربیان تیم ملی به هنگام تمرینات به ۹ مربی افزایش پیدا کرده که یک رکورد جالب توجه محسوب می‌شود.

زمانی که فدراسیون فوتبال از خداداد عزیزی و هومن افاضلی به عنوان مشاوران امیر قلعه‌نویی یاد کرد، پیش بینی می‌شد این دو با حضور از جایگاه ویژه تیم ملی را رصد کنند و نکات لازم را به امیر قلعه‌نویی انتقال دهند اما امروز خداداد عزیزی در تمرین تیم ملی به زمین آمده بود و در کنار دیگر مربیان روی تمرین نظارت داشت.

با اضافه شدن خداداد عزیزی تعداد مربیان حاضر در کادر  فنی تیم ملی به هنگام تمرین به ۹ مربی افزایش پیدا کرده است  که یک رکورد جالب توجه محسوب می‌شود. در کنار امیر قلعه‌نویی علاوه بر خداداد عزیزی مربیانی چون سعید الهویی، آندرانیک تیموریان، رحمان رضایی، حمید مطهری، آنتونیو، علی اصغر قربانعلی پور (مربی بدنساز) و آلین دنیکا (مربی دروازه‌بان‌ها) در زمین حاضر می‌شوند و این تیم ۹ نفره تیم ملی را تمرین می‌دهند! به واقع در تمرین تیم ملی به ازای هر دو بازیکن یک مربی وجود دارد!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج