۱۳۴۶۲۴۶
۴۹۷۹
۴۹۷۹
پ

سرمربی اسپانیایی حرفش را درباره نکونام پس گرفت!

سرمربی اسپانیایی اعلام کرد: اگر کسی تصور کند در این لیگ طولانی تیم من بتواند با پرسپولیس، استقلال و سپاهان رقابت پایاپایی داشته باشد، اشتباه می‌کند.

خبرورزشی: سرمربی اسپانیایی اعلام کرد: اگر کسی تصور کند در این لیگ طولانی تیم من بتواند با پرسپولیس، استقلال و سپاهان رقابت پایاپایی داشته باشد، اشتباه می‌کند.

پاکو خمس سرمربی تیم تراکتور تبریز پیش از شروع هفته اول لیگ برتر و در نشست خبری قبل از دیدار با سپاهان در اظهار نظری بحث برانگیز، استقلال را جزو مدعیان قهرمانی قلمداد نکرد و گفت: سپاهان به همراه پرسپولیس که فصل گذشته قهرمان شد، از قدرتمندترین تیم‌های لیگ هستند. کیفیت بازیکنان تهاجمی سپاهان نشانگر توانایی‌های این تیم است. آنها خوب یارگیری کرده‌اند و یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر خواهند بود.

آن مصاحبه سرمربی اسپانیایی تا حدودی باعث دلخوری استقلالی‌ها شد اما حالا در آستانه بازی تراکتور برابر مس رفسنجان، پاکو خمس حرفش را پس گرفت و جواد نکونام و تیمش را نیز جزو تیم‌های پرقدرت و مدعی خواند.

به نظر می رسد نمایش تیم استقلال برابر صنعت نفت آبادان، ملوان انزلی و به ویژه سپاهان در اصفهان باعث شده که سرمربی اسپانیایی تراکتور، حرفش را پس بگیرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج