آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۳۴۳۰۴۲
۲۱۳۱
۲۱۳۱
پ

خوشحالم سهمیه بازی‌های آسیایی به من برگشت

ملی‌پوش بدمینتون‌ زنان ایران گفت: با پیگیری‌ها سهمیه بازی‌های آسیایی به من برگشت و امیدوارم بهترین عملکرد را در هانگژو داشته باشم.

خبرگزاری ایسنا: ملی‌پوش بدمینتون‌ زنان ایران گفت: با پیگیری‌ها سهمیه بازی‌های آسیایی به من برگشت و امیدوارم بهترین عملکرد را در هانگژو داشته باشم.

خوشحالم سهمیه بازی‌های آسیایی به من برگشت

یگانه کرمانی پس از قطعی شدن اعزامش به بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد:  این مدت که اعلام شده بود به بازی‌های آسیایی اعزام نمی‌شوم دوران سختی را گذراندم. تکرار یک اتفاق بعد از ۴ سال برایم مثل یک شوک بود. یکبار در جاکارتا این اتفاق برایم افتاده بود و من به عنوان نفر دوم به جاکارتا اعزام نشدم حالا تحمل همان اتفاق در هانگژو برایم سخت بود اما خداراشکر با پیگیری و تلاش زیاد خانواده، حمایت اداره ورزش جوانان اصفهان، هیات بدمینتون اصفهان، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک سهمیه به من برگشت.

دختر بدمینتون ایران افزود: من بعد از شنیدن خبر اعزامم به هانگژو خیلی خیلی خوشحال شدم چون تلاش این ۴ سال خودم و زحمات پدر و مادرم بی ثمر نماند و من می‌توانم حضور در رویداد بزرگی مثل بازی‌های آسیایی را در کارنامه خودم داشته باشم. امیدوارم بتوانم بعد از هانگژو حضور در رویداد بزرگتری مثل المپیک را هم تجربه کنم.

کرمانی در ادامه در خصوص پیش‌بینی‌ از عملکردش در بازی‌های آسیایی گفت: باتوجه به اینکه ۴ سال پیش هم به عنوان نفر دوم به بازی‌های آسیایی اعزام نشدم در طول این ۴ سال تنها به این مسابقات فکر کردم و همه هدفم برای موفقیت در این بازی‌ها بود. قطعا خوشحالم و امیدوارم بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم. از الان نمی‌توان پیش بینی کرد چون بهترین‌های جهان در آسیا هستند ولی تمام تلاشم این است که بهترین عملکردم را در هانگژو داشته باشم.

ملی‌پوش بدمینتون افزود: بدمینتون ایران تاکنون در بازی‌های آسیایی مدالی نداشته‌ ولی از نظر من غیر ممکن وجود ندارد. ما با برنامه ریزی بهتر، تمرینات بیشتر و حضور در مسابقات بین المللی بیشتر می‌توانیم به کسب مدال در بازی‌های آسیایی در سال‌های آتی نزدیک شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج