آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۳۴۰۰۷۱
۳۱۶۱
۳۱۶۱
پ

یحیی، زنگ خطر را به صدا درآورد

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر از عصر امروز آغاز خواهد شد و در یکی از دیدارهای مهم، پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود.

فرهیختگان: فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر از عصر امروز آغاز خواهد شد و در یکی از دیدارهای مهم، پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود. تیم اراکی از زمانی که به لیگ برتر آمده توانسته دو بار پرسپولیس را در ۵ مصافش با این تیم شکست دهد. آلومینیوم فصل قبل در بازی برگشت هم توانست از تیم یحیی گل‌محمدی یک امتیاز بگیرد. آماری که نشان می‌دهد آلومینیوم به نوعی گربه سیاه پرسپولیس است. سرخپوشان برای این بازی تمامی نفرات خود را به غیر از علیرضا خدادادی در اختیار دارند و دست یحیی از هر نظر برای انتخاب ترکیب ایده‌آلش باز است. حتی علیرضا بیرانوند هم که اخیرا با مصدومیت‌هایی روبه‌رو بوده، به شرایط آرمانی نزدیک شده و مشکل خاصی برای حضور در میادین ندارد.

بازیکنان شاکی از وضعیت مالی

باشگاه پرسپولیس به اعضای تیمش قول داده بود تا قبل از آغاز فصل جدید پاداش‌ها و آپشن‌های قراردادشان را پرداخت کند که تا دیروز این اتفاق رخ نداده بود. هرچند لیگ در واقع قرار بود 12 مرداد استارت بخورد و درویش تا آن موقع باید به وعده‌اش عمل می‌کرد که نتوانست. در هر صورت سرخپوشان که در چند روز اخیر از طرق مختلف پیگیر پاداش 15 درصدی قراردادشان بودند، دیروز حسابی ناامید شدند. گویا مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس از هر نظر دست مدیریت این باشگاه را برای پرداختی‌ها به اعضای تیمش بسته است. البته در این میان درویش قرار بود حدود 70 میلیارد تومان دیگر از سپرده بانکی باشگاه پرسپولیس که از فروش سهام بوده، بردارد که از قرار معلوم این اجازه به وی داده نشده است. در هر صورت درویش در تلاش بوده و هست که هرچه زودتر اعضای تیمش را شارژ مالی کند و شاید این اتفاق تا عصر امروز رخ دهد در غیر این صورت به بعد از مشخص شدن اسپانسر باشگاه موکول خواهد شد. ناگفته نماند یک‌سری از بازیکنان همچنان پیگیر 5 درصد جریمه کسر شده از قرارداد دو فصل پیش خود با باشگاه هستند. جریمه‌ای که به‌خاطر حذف از جام حذفی با شکست سرخپوشان مقابل آلومینیوم رقم خورد و در طول فصل گذشته این دسته از بازیکنان از درویش خواستار باز پس گرفتن این جریمه شدند. حتی یحیی هم در نشست خبری روز گذشته خود به این 5 درصد اشاره کوچکی داشت و از باشگاه خود غیرمستقیم خواست که این پول به شاگردانش از جمله خودش نیز پرداخت شود.

شوک یحیی جواب داد

پرسپولیس در دو بازی دوستانه اخیر خود با یک ترکیب بازی را شروع کرد تا مشخص شود که یحیی ترکیب اصلی تیمش را شناخته است. ترکیبی متشکل از علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، وحید امیری، سعید صادقی و شهاب زاهدی. بعد از این بازی‌ها خیلی از رسانه‌ها به این موضوع پرداختند که ترکیب ایده‌آل یحیی نسبت به فصل قبل دو تغییر داشته و کنعانی به همراه زاهدی به این ارنج اضافه شده‌اند. در همین راستا یحیی برای اینکه بازیکنان ذخیره تیمش ‌انگیزه لازم را داشته باشند و اصلی‌ها نیز فکر نکنند در هر شرایطی در ترکیب هستند، در چند روز اخیر چند بار ترکیب تیمش را در تمرینات تغییر داد. این شوک ‌انگیزشی یحیی به شاگردانش باعث شد که تمرینات اخیر سرخپوشان با جدیت و رقابت خاصی برگزار شود. هرچند که بعید است یحیی بخواهد ترکیبی غیر از آن چیزی که اشاره شد را مقابل آلومینیوم به میدان بفرستد.

اظهار تاسف از عدم حضور تماشاگران

خبر برگزاری بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور تماشاگران با تاسف یحیی گل‌محمدی و شاگردانش همراه شد. یحیی در نشست خبری بابت این اتفاق شدیدا گلایه کرد و حتی پیشنهاد تعطیلی مسابقات لیگ را برای یک فصل داد. غیر از او، بازیکنان از تصمیم سازمان لیگ ابراز تاسف کرده و حسابی نیز تعجب کردند. مخصوصا بزرگ‌ترهای تیم که از نبود تماشاگران شاکی بوده و قرار گذاشتند در مصاحبه‌های بعد از بازی خود نسبت به این مساله انتقاد کنند.

شایعه عجیب درمورد کاپیتان سابق

کمال کامیابی‌نیا بعد از اینکه از پرسپولیس به شکل نه‌چندان مهربانانه کنار گذاشته شد در موردش حواشی زیادی مطرح شد. مخصوصا بعد از اینکه او در یک مصاحبه جنجالی صحبت‌هایی را علیه همبازیان و سرمربی سابق مطرح کرد. اما تازه‌ترین شایعه که به گوش بازیکنان پرسپولیس رسیده حاکی از آن است که کنار گذاشتن او تصمیم هوادار متمول بوده است. دلیل این کار مشخص نیست اما گفته می‌شود که هوادار متمول که در فصل نقل و انتقالات امسال هم حسابی هوای باشگاه پرسپولیس را داشت از درویش خواستار کنار گذاشتن کمال از این تیم شده است. این موضوع به گوش بازیکنان هم رسیده و آنها به دنبال چرایی مساله هستند. اگرچه امیر عابدینی هم در مصاحبه تلویزیونی اخیر خود مدعی شد که کریم باقری را هم این هوادار متمول کنار گذاشت که البته این خبر تکذیب شد اما از قرار معلوم ماجرای کمال کاملا به این هوادار ارتباط داشته است. خبر دیگر در مورد کمال اینکه باشگاه پرسپولیس قصد داشت در مراسمی از او تقدیر کند که بعد از ماجرای مصاحبه او این قضیه منتفی شد. شاید در بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن در تهران این باشگاه بخواهد یک تقدیر ساده از کاپیتان سابق تیمش کند.

عنایت‌زاده هم چشم یحیی را گرفت

در روزهای اخیر رقابت بین بازیکنان جوان حاضر در تمرینات پرسپولیس حسابی داغ بود تا درنهایت یحیی تصمیم بگیرد یکی دیگر از آنها را به‌عنوان سهمیه امید وارد لیست سرخپوشان کند. این اتفاق بالاخره رخ داد و یحیی هافبک جوان تیمش علیرضا عنایت‌زاده را به باشگاه معرفی کرد تا ضمن عقد قرارداد بلندمدت نامش نیز به‌عنوان یکی از سهمیه‌های امید رد شده و کارت بازی‌اش صادر شود. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس فعلا قصدی برای خارج کردن نام علیرضا خدادادی از لیست تیمش ندارد مگر اینکه یحیی گل‌محمدی تصمیم جدیدی در این خصوص اتخاذ کند. در هر صورت خدادادی بعد از عمل جراحی روی زانویش باید 7 تا 8 ماه دور از میادین باشد.

یحیی زنگ خطر را به صدا درآورد

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش با آلومینیوم تاکید داشت که هنوز به دنبال جذب مهاجم خارجی برای تیمش است و این انتقال منتفی نشده است. این در حالی است که نه مدیریت باشگاه و نه بزرگ‌ترهای تیم موافق این انتقال هستند. اما آنچه مشخص است اگر یحیی بخواهد پرونده جذب مهاجم خارجی را همچنان باز بگذارد باید یکی از بازیکنان بزرگسال تیمش را تا پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی که هشتم شهریور ماه خواهد بود، کنار بگذارد. در واقع یحیی با این اظهارنظر زنگ خطر را برای چند بازیکن تیمش که جزء گزینه‌های جدایی هستند، به صدا درآورد. در این میان نفراتی چون فرشاد فرجی، وحدت حنانوف، سینا اسدبیگی و امید عالیشاه این خطر را باید تا روز پایانی نقل و انتقالات احساس کنند. سرمربی پرسپولیس در همین راستا متذکر شده که دو هفته‌ای است یک مهاجم خارجی را دنبال می‌کند و فعلا تنها گزینه‌اش همین بازیکن است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج