آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۳۳۶۰۹۹
۴۰۸۷
۴۰۸۷
پ

نکونام به فولاد آرنا بازمی‌گردد

دوئل نکونام - ویسی در ورزشگاه فولاد، اتفاق عجیبی که شاید به وقوع بپیوندد.

ورزش سه: دوئل نکونام - ویسی در ورزشگاه فولاد، اتفاق عجیبی که شاید به وقوع بپیوندد.

جواد نکونام با استقلال روزهای آرامی را سپری نمی‌کند و تمریناتش تحت شعاع اعتصاب بازیکنانش تعطیل شده، این اتفاق در حالی افتاده که پنج‌شنبه هفته دیگر باید در خوزستان به مصاف صنعت نفت برود.

این بازی در حالی برگزار می‌شود که هنوز تکلیف میزبانی این دیدار مشخص نشده و با توجه به اینکه روز پنج‌شنبه استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر برابر شمس آذر قرار خواهد گرفت، در صورت کسب نکردن مجوزهای لازم از سوی ورزشگاه تختی، دیدار استقلال و صنعت نفت در ورزشگاه فولاد برگزار شود. ورزشگاهی که تقریبا ۳ فصل و نیم میزبان فولاد نکو و البته ۲ دیدار میزبان فولاد ویسی بود و حالا این دو باید دوئل خود را در جایی برگزار کنند که حواشی و جنجال‌های زیادی در آن زمان بین دو‌ مربی به وجود آمده بود.

فولاد مدل نکونام در مقطعی در ۳۵ دیدار خانگی تن به شکست نداد که از این تعداد، ۲۳ مورد آن با پیروزی همراه بود، شاگردان سابق نکو در استادیوم خانگی خود و در رقابت‌های لیگ برتر، شهر خودرو و نفت مسجدسلیمان ۳مرتبه و هر کدام از تیم‌های گل گهر، استقلال، ماشین سازی، و ذوب آهن را ۲ مرتبه و تیم های پارس جنوبی جم، شاهین بوشهر، تراکتور، سایپا، آلومینیوم، نساجی مازندران، صنعت نفت آبادان و هوادار تهران را نیز یک مرتبه شکست داده‌اند.

نکونام همچنین در فولاد آرنا برابر تیم‌های سایپا، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان، پیکان (۲ مرتبه)، تراکتور (۲ مرتبه)، صنعت نفت آبادان، نساجی، سپاهان و پرسپولیس به تساوی رسیده است. علاوه بر این، فولاد یک بار در جام حذفی از سد ملوان عبور کرد و در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش مقابل سپاهان به نتیجه مساوی رسید و در نهایت در ضیافت پنالتی‌ها را برد و پس از دو برد دیگر قهرمان شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج