۱۳۳۵۲۷۹
۲۴۷۲
۲۴۷۲
پ

روزهای سخت استقلال از تابستان ۱۴۰۲

بازیکن سابق استقلال با اشاره به برآورده نشدن خواسته‌های جواد نکونام و یارگیری خوب تیم‌های رقیب می‌گوید قطعا فصل سختی در انتظار استقلال است چرا که هواداران انتظار نتایج خوبی از این تیم را دارند.

ایسنا: علیرضا اکبرپور بازیکن سابق استقلال درباره آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات آبی‌پوشان اظهار کرد: تیمی که همیشه در فصل نقل‌وانتقالات عملکرد موفقی نداشته امسال هم نتوانست بازیکنان مورد نظر را به خدمت بگیرد، اگرچه بعد از مدت‌ها چند بازیکن جذب استقلال شدند اما نکونام به خواسته‌اش نرسید و بازیکنانی که مدنظر او قرار داشتند به تیم‌های دیگر پیوستند. استقلال فرصت را از دست داده است و هواداران بابت همین مساله نگران هستند.

نکونام به خواسته‌اش نرسید

اکبرپور درباره گلایه‌های نکونام مبنی بر کامل نبودن کادرفنی ادامه داد: استقلال حتی نتوانست مربی بدنساز مورد نظر نکونام را جذب کند و بطور حتم نبود بدنساز در آینده برای استقلال مشکل‌ساز خواهد شد. ضمن اینکه نکونام حتی نتوانست دستیار تمرین دهنده خارجی هم به کادر خود اضافه کند. اصل کار هر تیم در پیش‌فصل تمرینات بدنسازی زیر نظر مربی بدنساز است. استقلال قسمت بیشتری از فصل بدنسازی را از دست داده است؛ استقلال حتی نتوانست اردویی در تهران داشته باشد.

بازیکن سابق استقلال درباره عدم حضور قایدی و حسین زاده در استقلال برای فصل جاری بیان کرد: در مورد حسین‌زاده که معلوم بود به استقلال نمی‌آید چون معمولاً بازیکنان ایرانی موقعی این کار را می‌کنند که دیگر در اروپا شرایط برای آنها فراهم نباشد و مجبور به حضور دوباره در لیگ ایران شوند. قایدی هم تحت قرارداد یک باشگاه دیگر بود و آنها درباره وی تصمیم گیرنده بودند.

هوادار از استقلال انتظار نتایج خوب دارد

او درباره اینکه خیلی‌ها معتقدند نکونام کار سختی در استقلال دارد افزود: استقلال یک تیم بزرگ است و  همیشه یکی از مدعیان قهرمانی است و هواداران از این تیم انتظار دارند که نتایج خوبی را کسب کند. هواداران استقلال این روزها در کنار سرمربی‌شان هستند. البته استقلال کمی از آن شرایط سخت چند هفته پیش بیرون آمده و تا حدودی آرامش به اردوی این تیم بازگشته است.

استقلال نباید از رقبا عقب بیفتد

اکبرپور درباره روند نقل‌وانتقالات استقلال ادامه داد: پرسپولیس، سپاهان و تراکتور خیلی خوب یارگیری کرده‌اند و قطعاً فصل سختی در انتظار استقلال است. استقلال در این فرصت کم باید نیازهایش را هرچه زودتر فراهم کند تا از سایر رقبا برای رسیدن به عنوان قهرمانی در پایان فصل عقب نیفتد. استقلال در خیلی از پست ها نیاز به جذب بازیکنان جدید دارد .

استقلال هنوز تیم کاملی نشده

بازیکن سابق استقلال درباره دیدار هفته نخست مقابل نفت آبادان افزود: بازی سختی است زیرا استقلال هنوز یک تیم کامل نشده است و از نظر هماهنگی به مرز امادگی نرسیده است. همچنین بازی در گرمای آبادان است که کار را برای هر تیمی سخت می‌کند. امیدوارم استقلال گام نخست را محکم بردارد و هواداران را که در این مدت ناراحت بودند، راضی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج