۱۳۳۴۰۰۴
۵۷۶۱
۵۷۶۱
پ

پرسپولیس خودش را معطل این بازیکن نکند

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که یحیی گل‌محمدی نباید به خرید بازیکن از سپاهان فکر کند.

خبرورزشی: این روزها صحبت‌هایی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه احتمال دارد شهریار مغانلو بتواند رضایتنامه اش را از تیم سپاهان اصفهان بگیرد و پرسپولیسی شود.

بهنام طاهرزاده در این رابطه می‌گوید: به نظر من پرسپولیس نباید وقت خود را به شهریار مغانلو اختصاص دهد و معطل این بازیکن شود. این تیم در حال حاضر مهدی عبدی و شهاب زاهدی را در اختیار دارد اما با توجه به درگیری پرسپولیس در سه جبهه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا نیاز به مهاجم ششدانگ و گلزن دارد.

مهاجم سال‌های نه چندان دور پرسپولیس ادامه می‌دهد: تجربه نشان داده که سپاهان اصفهان هرگز اجازه جدایی به بازیکنی نمی‌دهد که با این تیم قرارداد داشته باشد. این تیم اصفهانی زرنگ تر از این حرف‌هاست که بخواهد با فروش شهریار مغانلو به پرسپولیس اصلی ترین رقیب خودش را تقویت کند. بنابراین توجه بیش از اندازه به این گزینه می‌تواند زمان نقل و انتقالات را به ضرر پرسپولیس بسوزاند.

او که سابقه گلزنی در دربی را دارد درخصوص جدایی عیسی آل‌کثیر مهاجم پرسپولیس از این تیم نیز خاطرنشان می‌کند: من به طور دقیق نمی‌دانم آل‌کثیر چرا از پرسپولیس رفت؟ شاید در ۳۳ سالگی به فکر تأمین آینده‌اش بوده یا اینکه مسئله دیگری در میان است که من بی خبرم اما به عنوان یک پرسپولیسی این تصمیم کمی‌ناراحت کننده بود. هرچند فوتبال حرفه ای شده ولی در همین فوتبال حرفه ای هم یکسری مناسبات و معرفت‌ها وجود دارد. پرسپولیس در این سال‌ها پای محرومیت و مصدومیت عیسی آل‌کثیر ایستاد. هرچند او هم گل‌های مهمی برای پرسپولیس زد منتها بعد از عمل جراحی رباط صلیبی شاید تیمی به بزرگی پرسپولیس سراغ عیسی آل‌کثیر نمی‌رفت. امروز اگر سپاهان خواهان او شده به لطف پرسپولیس بوده است و این موضوع را نباید عیسی آل‌کثیر فراموش کند.

مهاجم سابق پرسپولیس ضمن اشاره به درخشش مهدی عبدی در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل یادآور می‌شود: من از طریق رسانه‌ها متوجه شدم مهدی عبدی در بازی‌های دوستانه گل زده و بسیار آماده نشان داده است. او باید با همین انگیزه وارد مسابقات لیگ برتر شود و از همان فرصت اول به بهترین شکل ممکن استفاده کند. ضمن آن که پرسپولیس شهاب زاهدی را هم در اختیار دارد که قلدر، فیزیکی، چپ پا و شوتزن است و اگر خوب تغذیه شود می‌تواند یک شهریار مغانلوی دیگر برای این تیم باشد. شهاب زاهدی هم باید از فرصت‌ها به بهترین شکل استفاده کند و امیدوارم او و مهدی عبدی در فصل جدید خوش بدرخشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج