۱۳۳۳۴۳۷
۱۳۵۶
۱۳۵۶
پ

گاف تلویزیون یونایتد درباره بازیکن خودی!

در آستانه دیدار دوستانه یونایتد مقابل لیون، یک اشتباه تلویزیون منچستریونایتد در زمان اعلام فهرست بازیکنان تیم واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.

ورزش سه: در آستانه دیدار دوستانه یونایتد مقابل لیون، یک اشتباه تلویزیون منچستریونایتد در زمان اعلام فهرست بازیکنان تیم واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.

منچستریونایتد امروز بعد از ظهر در شهر ادینبورو در یک دیدار دوستانه به مصاف لیون می‌رود.

درحالیکه هواداران منچستر پای تلویزیون نشسته بودند تا این دیدار تدارکاتی که از طریق تلویزیون اختصاصی باشگاه پخش می‌شد را تماشا کنند با اشتباهی عجیب در آستانه شروع بازی مواجه شدند.

تلویزیون منچستریونایتد که بازیکنانی که مسابقه با لیون را شروع می‌کردند را به صورت گرافیکی به نمایش گذاشته بود با اشتباهی عجیب پست آنتونی مارسیال مهاجم را به عنوان دفاع وسط عنوان کرده و او را در کنار رافائل واران در قلب خط دفاعی گذاشت

گاف تلویزیون یونایتد درباره بازیکن خودی!

برخی از هواداران گمان می‌کردند که این تصمیمی عجیب از طرف اریک تن‌هاخ بوده که شاید می‌خواهد توان مارسیال را در خط دفاعی محک بزند. اما اکثریت هواداران در شبکه‌های اجتماعی به آنها تذکر دادند که این سناریویی کاملا دور از ذهن است و آنچه رخ داده گاف شبکه منچستریونایتد بوده است.

لحظاتی بعد که بازیکنان یونایتد وارد زمین شدند ثابت شد که این اشتباهی از تلویزیون باشگاه بوده چرا که رافائل واران و لیساندرو مارتینز در قلب خط دفاعی ایستاده بودند و مارسیال نیمکت‌نشین بود.

هواداران منچستریونایتد در شبکه‌های اجتماعی با تلویزیون باشگاه‌شان شوخی‌های جالبی کردند. یک هوادار نوشت:" تلویزیون یونایتد انگار خواب است. آقایان بیدار شوید، شما بازیکن خودتان را هم نمی‌شناسید؟ واقعا چه شد که فکر کردید مارسیال مدافع است؟". کاربر دیگری اشاره کرد که گرافیکی که از ترکیب یونایتد نشان داده شده اشتباهات دیگری هم دارد. او نوشت:" ترکیبی که در تلویزیون دیدیم کلا به هم ریخته بود. فارغ از ماجرای خنده‌دار مدافع شدن مارسیال، دیالو هم وینگر چپ نشان داده شده بود و میسون مونت را هافبک دفاعی کرده بودند".

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج