قالیشویی بانو _استیکی
۱۳۳۰۵۵۸
۳۹۴۳
۳۹۴۳
پ

حکم جدایی چند بازیکن از استقلال صادر شد!

جواد نکونام و استقلال این روزها بر خلاف پرسپولیس، مشکلات عدیده‌ای دارند که هنوز حل و فصل نشده است.

خبرورزشی: جواد نکونام و استقلال این روزها بر خلاف پرسپولیس، مشکلات عدیده‌ای دارند که هنوز حل و فصل نشده است.

حکم جدایی چند بازیکن از استقلال صادر شد!

یکی از بزرگترین مشکلاتی که استقلال این روزها با آن دست و پنجه نرم می‌کند، عدم تحرک لازم در فصل نقل و انتقالات است. تعداد قابل ملاحظه‌ای از بازیکنان این تیم جدا شده‌اند اما به جای آنها هنوز مهره جدیدی جذب نشده و همه چیز از بابت خریدن بازیکنان جدید به مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان محدود است. اتفاقی که حتی صدای اعتراض جواد نکونام را هم بلند کرد و او مدعی شد جهت انجام دیدارهای تدارکاتی و تمرینات تاکتیکی نیز مشکل دارد چون بازیکن به اندازه کافی در اختیار ندارد.

حاضران در تمرین

استقلال بازیکنانی را در اختیار دارد که همه روزه سر تمرین حاضر می‌شوند و فعلاً هیچ صحبتی از جدایی آنها مطرح نیست ولی شرایط تیم به گونه‌ای است که مشخص نیست در لیگ بیست و سوم پیراهن آبی را بر تن خواهند کرد یا خیر؟

سینا سعیدی‌فر، علیرضا رضایی، کوین یامگا، روزبه چشمی، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی، آرمین سهرابیان، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی، جعفر سلمانی، پیمان بابایی، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی و امید حامدی نفراتی هستند که در کنار حسین زواری، آرش رضاوند امیرعلی صادقی ابوالفضل جلالی و سبحان خاقانی همه روزه خود را به جواد نکونام و دستیارانش معرفی می‌کنند.

مردانی که شاید برگردند

علاوه بر بازیکنانی که نام بردیم، ۳ فوتبالیست دیگر هم هستند که احتمال بازگشت آنها به جمع آبی پوشان وجود دارد. حسین حسینی پس از منتفی شدن قضیه علیرضا بیرانوند دوباره در تیررس استقلال قرار گرفته و کاملاً طبیعی است که خودش هم دوست دارد برگردد. از طرف دیگر محمد حسین مرادمند نیز در انتظار تمدید قراردادش است تا دوباره استارت بزند به این نفرات باید عارف غلامی را هم افزود که ابتدا در لیست جواد نکونام نبود ولی حالا شایعات زیادی پیرامون بازگشت او مطرح شده است.

دردسر بزرگ و جدایی ستارگان

اگرچه استقلال هنوز در فصل نقل و انتقالات موفقیت آنچنانی نداشته است اما به خاطر اینکه اغلب بازیکنان سرشناسی که در تمریناتش حاضر می‌شوند سهمیه بالای ۲۳ سال هستند. حالا جواد نکونام با یک مشکل بزرگ مواجه شده است چون بر اساس قانون، تیم‌های حاضر در لیگ بیست و سوم فقط می‌توانند ۱۹ بازیکن بزرگسال داشته باشند و مابقی نفرات آنها را باید فوتبالیست‌های زیر ۲۳ سال تشکیل بدهند. با نگاهی به فهرست کنونی استقلال متوجه می‌شویم که امیرعلی صادقی، سینا سعیدی‌فر و حسین زواری زیر ۲۳ سال هستند و غیر از این نفرات جواد نکونام بازیکن دیگری را در این رده سنی ندارد و به این ترتیب اگر ۲ بازیکن بزرگسال دیگر به جمع استقلالی‌ها اضافه شود، سهمیه آبی پوشان پر می‌شود و آنها به ازای جذب هر بازیکن بالای ۲۳ سال دیگر، باید یک نفر از مهره‌های سرشناس خود را کنار بگذارند چون قانون اجازه نمی‌دهد تعداد بازیکنان بزرگسال استقلال از عدد ۱۹ فراتر رود. این یعنی آنکه نکونام به واسطه شکل قراردادهایی که در تابستان سال گذشته منعقد شد، حالا باید در صورت جذب بیشتر از ۲ بازیکن بالای ۲۳ سال، چاره‌ای ندارد جز اینکه گروهی از بازیکنان سرشناس دارای قرارداد خود را راضی به جدایی از این تیم کند دقیقاً مانند همان ماجرایی که در ابتدای فصل قبل پیرامون ارسلان مطهری ایجاد شد و سر و صدای بسیار زیادی راه انداخت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج