آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۳۲۹۳۰۷
۵۶۵۲
۵۶۵۲
پ

افشاگری یک استقلالی درباره رقم قرارداد بیرانوند

مربی استقلال به اتفاقات اخیر این باشگاه، واکنش نشان داد.

فوتبالی: مربی استقلال به اتفاقات اخیر این باشگاه، واکنش نشان داد.

 در شرایطی که هنوز تکلیف جانشین حجت کریمی در استقلال مشخص نشده، محمد نوازی به عنوان یکی از همکاران جواد نکونام، از وضعیت موجود گلایه کرده و در مصاحبه‌ای گفته است: استقلال همیشه با مشکلاتی دست به گریبان بوده است اما اتفاقاتی که در همین چند هفته گذشته افتاده در تاریخ استقلال نوبر بوده است! استقلال  بالا و پایین داشته ولی در طول تاریخ حیات خود تا به حال وضعیتی بدتر از وضعیت امروز نداشته است. 

مربی استقلال، گلایه‌هایش را اینگونه ادامه داده است: شما خودتان ببینید در یک سال اخیر چه تعداد مدیرعامل به استقلال آمده و رفته اند. این درحالی است که تیم رقیب آرامش داشته و با یک مدیرعامل کار کرده است. الان خواسته هوادار این است مدیری بیاید که با کادر فنی همراه باشد و بتواند خواسته‌های جواد نکونام را برآورده کند. اگر قرار است مدیری انتخاب شود که فقط سه ماه اینجا باشد و برود، نیاید بهتر است. هوادار از بی ثباتی خسته و کلافه شده و این وضعی که استقلال دارد بیشتر شبیه شوخی است. 

سوژه بعدی صحبتهای بازیکن سال‌های نه چندان دور استقلال، درباره رقم قرارداد جدید علیرضا بیرانوند با پرسپولیس است: بعضا چیزهایی می‌گویند که جالب است. اعلام کرده‌اند رقم قرارداد بیرانوند در پرسپولیس ۱۵ میلیارد تومان است. دوستان هر چقدر به او می‌دهید نوش جانش ولی حداقل با شعور ملت و مردم بازی نکنید. خد ارا شکر در این مملکت استقلال فقط نباید پول داشته باشد و بازیکن جذب کند، برای بقیه مشکلی وجود ندارد.

از دید نوازی، نکونام تنها امید استقلالی‌ها در این روزهاست: درحال حاضر استقلال بلاتکلیف ترین تیم ایران است و ما فقط جواد نکونام و هواداران را داریم. به جرأت می گویم اگر کس دیگری غیر از جواد نکونام بود الان باید استقلال تعطیل می شد و همه بازیکنان دسته جمعی جدا می شدند! متأسفانه به نظر می رسد استقلال تبدیل به بچه سرراهی فوتبال ایران شده است که هیچ کس مسئولیت آن را قبول نمی کند درحالی که پرسپولیس تک فرزند عزیز دردانه! هرچقدر هم شما می خواهید خوشبین باشید اما وقتی پازل ها را کنار هم می چینید نمی توانید این تبعیض را نادیده بگیرید!

بخش پایانی صحبتهای نوازی را بخوانید: مدیرعامل باشگاه رقیب صندلی عقب ماشین پنهان می شود و سرمربی آنها یک اخم کوچولو می کند و ناگهان همه مشکلات حل می شود! علیرضا بیرانوند برمی گردد و بازیکنان یکی پس از دیگری خریداری یا قرارداد خود را تمدید می کنند اما در استقلال ما اگر وسط آتش هم باشیم کسی یک سطل آب روی آتش نمی ریزد. به راستی چرا؟ ما انتظار داریم مدیرعامل جدید باشگاه استقلال هر چه زودتر انتخاب شود تا این قدر هواداران اذیت نشوند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج