آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۲۸۰۱۴
۱۳ نظر
۶۳۵۱
۱۳ نظر
۶۳۵۱
پ

به بیرانوند بگویید هر جا دلش می‌خواهد برود

پرسپولیس و استقلال در سال‌های گذشته، دروازه‌بانی تاریخ‌ساز به نام احمدرضا عابدزاده را میان خود رد و بدل کردند؛ عابدزاده اما از هر دو تیم رفت و فاجعه‌ای نشد.

آرتین زهرابی در خبرورزشی نوشت: علیرضا بیرانوند با فسخ قراردادش در یک‌قدمی جدایی از پرسپولیس قرار گرفت تا شایعه مذاکراتش با استقلال از سوی طرفین تایید شود. این مسئله از دیروز به سرتیتر تمام رسانه‌های ورزشی و حتی غیرورزشی تبدیل شد، تا جایی که تعدادی از هواداران پرسپولیس را به ساختمان باشگاه کشاند؛ آن‌هم در شرایطی که حال و روز بسیاری از آن‌ها نامساعد بود.

بخشی از این اتفاقِ عجیب اما به دلیل حرکات، رفتارها و حرف‌های بازیکنانی است که وقتی به تیمی می‌روند، از عشق و عاشقی سخن می‌گویند و به پیراهن باشگاه، تقدس می‌بخشند؛ در نتیجه هوادار ساده و عاشقی که تیمش را بدون محاسبات ریالی دوست دارد، تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

بر هوادار فوتبال ما، هیچ حرجی نیست؛ اگرچه این نقطه مبهم سرجایش باقی است که چگونه در این اوضاع و احوال اقتصادی و رنج‌های بسیار، طرفدار باید غصه رفتن بیرانوند را بخورد! مگر بیرانوند چه بازیکن ناب و بی‌مانندی است که باید بابت رفتنش از پرسپولیس، خون گریست! پرسپولیس و استقلال در سال‌های گذشته، دروازه‌بانی تاریخ‌ساز به نام احمدرضا عابدزاده را میان خود رد و بدل کردند؛ عابدزاده اما از هر دو تیم رفت و فاجعه‌ای هم نشد. استقلال چندین دروازه‌بان پس از عابدزاده به فوتبال ایران معرفی کرد و پرسپولیس نیز همین مسیر را رفت...

چندی پیش در فضای متفاوت فوتبال دنیا، لیونل مسی از پاری سن‌ژرمن رفت؛ آن هم به تشویق تماشاگران این تیم که برای خداحافظی مسی، لحظه‌شماری می‌کردند. در سن‌ژرمن اما هیچ هواداری برای این اتفاق جان نداد، بلکه واقعیت را پذیرفت.

حقیقت این است که بیرانوند به هر کجا که دلش خواست می‌تواند برود؛ راه برای او باز است و جاده دراز! این فسخ قرارداد به قدری ساده و پیش‌پاافتاده است که قلب‌های نازنین هواداران حتی نباید برای لحظه‌ای از این فراغ غیرمنتظره، تیر بکشد. دنیای فوتبال بزرگ است و چهره‌ها و پدیده‌های موجود در آن، هر لحظه در حال ظهور هستند. بیرانوند امروز از پرسپولیس نرود، خلاصه روزی خواهد رفت؛ نباید بابت چنین رخدادی خون گریست. اصلا بگذارید او همین امروز تیمش را ترک کند؛ مگر باشگاه پرسپولیس با رفتن بیرانوند، بدون دروازه‌بان می‌ماند و تعطیل می‌شود؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سرخ

      آفرین
      مرحبا به تو با این تیتر
      فکر کرده کی هست
      پرسپولیس بیرانوند رو بزرگ کرد و شد این
      حالا هم منتی نیست بفرما برو
      ولی یادت باشه بی وفایی کردی و نمک نشناسی
      فوتبالت رو تباه کردی ...

    • ناشناس

      احسن وصد بارکلا

    • ناشناس

      والا دروهم براش بازکنیدبره نمیخوادخب نخوادبروبابا

    • پراوبیستون.

      افرین.کاش هوادارابخونن.

    • ناشناس

      نام پرسپولیس بالاتر از امثال بیرانوند هس...

    • ناشناس

      پرسپولیس باید هوای بازیکنان خود را داشته باشه و اجازه ندهد بعضی ها از اب گل الود ماهی بگیرد مخصوصآ دشمنان پرسپولیس.

    • ناشناس

      دمت گرم
      پرسپولیس بزرگتر از هر نامی است و به راه خود ادامه خواهد داد اما ماندگار شدن نام لیاقت میخواد

    • پرسپولیس

      رفتی در هم پشت سرت ببند 😏😏

    • ناشناس

      غیرت لری یعنی فقط وحید امیری****

    • ناشناس

      ولله اگرمن جای مدیران پرسپولیس تصمیم گیربودم مجانی هم نگهش نمی داشتم اگرکمی شعورداشت یک ماه پیش که کل تیم استقلال وهواداران ۹۰دقیقه بدترین اهانت روبه خودش وخانوادش کردن ودرحمایت ازاین ادم کل بازیکنان وکادرفنی وهواداران شعاردادن همه ما بیرانوندهستیم نبایداین سرمایه روبا پول عوض میکرد

    • ناشناس

      بزارید بوقلمون بره اگه وایسه هم من خوشم ازش نمیاد از چشم هواداران افتاد

    • پرویز

      بیراوند در تیم باشگاهی اروپا نیمکت نشین بود دوباره برگشت پرسپولیس . جان گرفت و شد دروازه بان یک تیم ملی بگذارید برود انشالله به استقلال برود. تا بفهمد دفاع یک تیم یعنی چی

    • پرویز

      بیراوند در تیم باشگاهی اروپا نیمکت نشین بود دوباره برگشت پرسپولیس . جان گرفت و شد دروازه بان یک تیم ملی بگذارید برود انشالله به استقلال برود. تا بفهمد دفاع یک تیم یعنی چی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج