۱۳۲۶۴۷۸
۱۹۱۰
۱۹۱۰
پ

ژاوی و گواردیولا با هم قهرند؟

خوان لاپورتا در مصاحبه خود با TV۳ تایید کرد که بین پپ گواردیولا و ژاوی اختلافاتی وجود دارد و سعی خواهد کرد آنها را آشتی بدهد.

ورزش سه : خوان لاپورتا در مصاحبه خود با TV۳ تایید کرد که بین پپ گواردیولا و ژاوی اختلافاتی وجود دارد و سعی خواهد کرد آنها را آشتی بدهد.

به نظر می‌رسد که قضیه انتقال ایلکای گوندوگان از منچسترسیتی به بارسلونا، رابطه بین پپ گواردیولا و ژاوی را شکراب کرده است. دو بازیکن و مربی که در بارسلونا اسطوره هستند، حالا رابطه چندان خوبی ندارند.

پپ اخیرا در بارسلونا حضور داشت و در حاشیه یک تورنمنت گلف در پاسخ به سوالی در مورد انتقال قریب‌الوقوع گوندوگان به بارسا طعنه‌ای به ژاوی زد و گفت: «خبر دارم که ژاوی از مدت‌ها پیش با گوندوگان در ارتباط است و باهم صحبت می‌کنند.»

پپ به وضوح از اینکه ژاوی با کاپیتان تیمش گفت‌وگو کرده و او را برای جدایی وسوسه کرده ناراحت است. ستاره آلمانی سیتی در نهایت پیشنهاد تمدید را رد کرد و هفته قبل انتقالش به بارسا رسمی شد.

خوان لاپورتا که در مصاحبه با TV۳ کاتالونیا شرکت کرده بود، به طور ضمنی این اختلاف بین دو اسطوره را تایید کرد و گفت: «به عنوان رئیس بارسلونا این وظیفه را برعهده می‌گیرم که پپ و ژاوی را آشتی بدهم. این مسئولیتی است که قبول خواهم کرد. البته بعید می‌دانم که مشکل آنها جدی باشد. اگر از ژاوی تعریف می‌کنیم، به معنای پاک کردن خاطرات پپ در بارسلونا نیست و برعکس.

رئیس ادامه داد: «مگر می‌شود کاری که پپ در بارسا انجام داد را فراموش کرد؟ ژاوی انسان فوق‌العاده‌ای است و همیشه دوست دارد با دیگران بهترین ارتباط را داشته باشد. ما همسایه‌ایم و او اغلب به خانه من می‌آید و باهم شام می‌خوریم. من به این مشکل پایان می‌دهم.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج