۱۳۲۶۳۷۱
۴۳۸۴
۴۳۸۴
پ

پیشنهاد متفاوت پرسپولیس به یک بازیکن

با وجود اینکه مذاکرات رسمی و جدی با عالیشاه انجام نشده اما شنیده می شود باشگاه پرسپولیس پیشنهاد مالی کمتری نسبت به فصل گذشته به کاپیتان اول خود داده است.

همشهری آنلاین: امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس یکی از بازیکنانی است که قراردادش با این تیم در پایان این فصل به پایان رسید.

در حالی که شایعاتی مبنی بر عدم علاقه پرسپولیس به تمدید با این بازیکن به گوش می‌رسید اما یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در مصاحبه‌ای اعلام کرد که نام عالیشاه را برای تمدید به مسئولان باشگاه ارائه کرده، اگرچه این بازیکن فصل گذشته چندان در ترکیب اصلی سرخ پوشان حضور نداشت.

با وجود اینکه مذاکرات رسمی و جدی با عالیشاه انجام نشده اما شنیده می شود باشگاه پرسپولیس پیشنهاد مالی کمتری نسبت به فصل گذشته به کاپیتان اول خود داده است.

گفته می شود باشگاه پرسپولیس به عالیشاه پیشنهاد تمدید با مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به اضافه ۲ میلیارد تومان آپشن داده است! این در حالی است که سقف قرارداد پرسپولیس امسال بین ۱۸ الی ۲۰ میلیارد تومان عنوان شده بود!

موضوع وقتی جالب می‌شود که بدانیم سقف قرارداد فصل گذشته پرسپولیس ۱۲ میلیارد تومان به اضافه ۳ میلیارد تومان آپشن بوده است.

عالیشاه در فصل گذشته بیشتر به عنوان بازیکن ذخیره در پرسپولیس به میدان رفت اما در فینال جام حذفی زننده گل پیروزی بخش و قهرمانی سرخ پوشان مقابل استقلال بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج