آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۲۱۵۷۵
۴۷۱۱
۴۷۱۱
پ

اتفاق باورنکردنی در جلسه استقلالی‌ها

جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی با یک اتفاق جالب توجه همراه بوده است.

فوتبالی: جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال برای انتخاب سرمربی با یک اتفاق جالب توجه همراه بوده است.

بر کسی پوشیده نیست که نظر اکثریت کمیته فنی باشگاه استقلال برای نیمکت این تیم روی جواد نکونام است و به همین دلیل دعوت حجت کریمی از مربی اسپانیایی باعث یکسری دلخوری‌ها شده که ظاهرا چندان جدی نیست.

با این حال در جلسه کمیته فنی استقلال که به انتخاب جواد نکونام منجر شده، اتفاق جالبی رخ داده است. با توجه به صحبت‌های مطرح شده، در پایان نشست از جمع بندی اکثریت اعضا روی انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی گزارشی کامل تنظیم می‌شود تا به سرپرست باشگاه ارائه شده و این نقطه نظرات به اطلاع مدیریت برسد. در بخشی از این گزارش به صراحت نوشته شده: «از طرف کمیته فنی باشگاه استقلال، جواد نکونام بهترین و اصلح‌ترین گزینه برای هدایت این باشگاه در فصل بعدی رقابت‌ها محسوب می‌شود.»

اما این پایان ماجرا نیست و قبل از تنظیم گزارش، یکی از اعضای کمیته فنی که سابقه مربیگری در لیگ برتر را هم دارد پیشنهاد می‌دهد که خودش به عنوان سرمربی انتخاب شود اما با مخالفت سایر اعضا مواجه می‌شود. در پی این مخالفت این چهره درخواست میکند که لااقل نامش در کادر مربیگری و به عنوان دستیار قرار بگیرد و با وجود اینکه بر خواسته خود اصرار دارد اما باز هم نمی‌تواند موافقت اعضا را به دست آورد. این اتفاق در نهایت باعث می‌شود عضو یاد شده گزارش نشست و معرفی نکونام به عنوان گزینه مورد تایید کمیته فنی را امضا نکند. 

در شرایطی که هواداران استقلال مایلند سکان هدایت تیم محبوبشان به جواد نکونام و یا مربی کارکشته خارجی سپرده شود، خوان لوپز در تهران حضور دارد و مشغول رایزنی با مدیریت این باشگاه است و همزمان با همه این‌ها، برخی افراد داخل باشگاه هم نیم نگاهی به نیمکت این تیم دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج