آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۱۹۱۴۱
۳۳۰۹
۳۳۰۹
پ

صفحه بازیکن استقلال هک شد!

صفحه یکی از بازیکنان استقلال در اینستاگرام بعد از حواشی پیش آمده از سوی برخی افراد هک شده و دسترسی به آن امکان‌پذیر نیست.

ورزش سه: صفحه یکی از بازیکنان استقلال در اینستاگرام بعد از حواشی پیش آمده از سوی برخی افراد هک شده و دسترسی به آن امکان‌پذیر نیست.

علیرضا رضایی دروازه‌بان آبی‌های پایتخت در یکی دو روز گذشته درگیر حواشی عجیب و غریبی شده است. بعد از آنکه محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر درباره رقم قرارداد این دروازه‌بان کم‌حاشیه مطالبی را بیان کرد، سیلی از اعتراض‌ها در فضای مجازی به رضایی شروع شد.

این دروازه‌بان در واکنش به این اتفاق و اهانت‌ها و اعتراض‌های صورت گرفته، گفت و گویی انجام داد و مطالب مهمی را بر زبان آورد. رضایی از مطالب بیان شده علیه خودش در فضای مجازی گلایه کرد.

حالا اما در ادامه ماجراهای عجیب پیرامون گلر استقلال، او با یک چالش جدید مواجه شده است. صفحه رسمی علیرضا رضایی در اینستاگرام توسط عده‌ای افراد هک شده و دسترسی به این صفحه امکان‌پذیر نیست. صفحه رضایی فعلا به حالت دی اکتیو در آمده که برای این دروازه‌بان کم حاشیه موضوعی عجیب به نظر می‌رسد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج