۱۳۱۵۴۸۵
۳۰۲۸
۳۰۲۸
پ

شوخی بیرانوند با یک استقلالی؛ تو ترسویی!

علیرضا بیرانوند پس از پایان بازی با هوادار، دقایقی با گلزن تیم حریف صحبت کرد.

ورزش سه: علیرضا بیرانوند تمام تلاش خود را کرد تا در بازی جام حذفی دروازه خود را بسته نگه دارد اما همچون سه بازی قبلی برابر ون پارس، سپاهان و گل‌گهر، یک گل خورد تا در کلین‌شیت جام حذفی ناکام بماند. نکته جالب اینکه بیرانوند در این بازی یک پنالتی گرفت و عملکرد خوبی در درون دروازه هوادار داشت.

در نیمه اول او جهت ضربه مسعود شجاعی را تشخیص داد و با پرش به گوشه سمت چپ دروازه، توپ را به خوبی مهار کرد و اجازه نداد تا دروازه‌اش باز شود. با این حال در نیمه دوم او دوباره در معرض دریافت گل از روی نقطه پنالتی قرار گرفت و البته این بار بابک مرادی پشت توپ ایستاد.

نکته جالب اینکه در پنالتی دوم نیز مسعود شجاعی توپ را برداشت تا پنالتی را بزند اما کادرفنی هوادار توصیه کرد که پنالتی به مرادی داده شود تا او شانسش را امتحان کند.

بابک مرادی نیز پنالتی را به وسط دروازه زد تا در حالی که بیرانوند به سمت راست رفته بود، او موفق به گلزنی شود و کلین‌شیت گلر پرسپولیس را بشکند و تیمش را به بازگشت امیدوار نگه دارد.

بعد از بازی نیز بیرانوند به سراغ مرادی رفت و در حالی که مشغول گپ زدن با او بود، گفت که «ترسوها پنالتی رو وسط میزنن» شوخی جالبی که خنده مرادی را هم در پی داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج