۱۳۱۳۲۸۷
۱۲ نظر
۶۳۶۹
۱۲ نظر
۶۳۶۹
پ

کری سنگین مدیرعامل پرسپولیس برای استقلالی‌ها

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خطاب به زیر سوال بردن قهرمانی پرسپولیس از سوی برخی رقبا، گفت: آقای پروین ۳۵ سال پیش به من می‌گفت که بازنده تا یک هفته اجازه دارد فحاشی کند و شما چیزی به او نگویید. این بنده‌های خدا هزینه کرده‌اند و دوست داشتند قهرمان بشوند اما نشدند و الان باید چیزی بگویند.

ایسنا: رضا درویش درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم اظهار کرد: ما در ابتدای فصل به دنبال این بودیم در پست‌هایی که آسیب پذیر بودیم بازیکن جذب کنیم و می‌خواستیم تیم را برای قهرمانی ببندیم. با تعامل میان ما و کادرفنی، در پست‌هایی که نیاز به تقویت بود، بازیکن جذب کردیم. اینکه بازیکن خوب و درجه یک بگیرید یک بخش است اما اینکه بازیکنانی جذب شود که مورد نیاز است هم نکته مهمی است. در مجموع کل باشگاه زحمت کشیدند و مثل یک زنجیر به هم پیوسته کار کردند تا بتوانیم شرایط قهرمانی را فراهم کنیم. بعید می‌دانم در ۳۰ سال اخیر پرسپولیس با این همه مشکل دست و پنجه نرم کرده باشد. سراغ ندارم در تاریخ پرسپولیس تا این اندازه مشکل داشته باشد.

کری سنگین مدیرعامل پرسپولیس برای استقلالی‌ها

با بازیکنان روراست بودیم و گفتیم پول نداریم

وی افزود: برای پرداخت مالیات از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۹۷ تقاضای تسویه حساب دادیم. در این سال‌ها این همه مدیر بودند اما چرا دنبال این موضوع نرفتند؟ فردی در سال ۱۳۷۵، ۵۰ میلیون تومان به باشگاه پول داده است و الان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان علیه حکم گرفته است. یک نفر دیگر در سال ۱۳۸۴، ۸۰ میلیون تومان پرداخت کرده و الان یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان حکم گرفته است. هر تیمی یکی از این مشکلات را داشت نمی‌توانست کار را پیش ببرد. ما چند پرونده مربوط به بازیکنان خارجی داشتیم که در یک مورد پرونده رادوشوویچ بسته شد. با این شرایط سعی کردیم تا آنجا که ممکن است تعهد واهی ایجاد نکنیم و با بازیکنان رو راست بودیم. گاهی به بازیکنان می‌گفتیم که پول نداریم واز آقای گل‌محمدی و پیروانی می‌خواستیم با بازیکنان صحبت کنند. وقتی مشکلات مجوز حرفه‌ای مطرح شد، دیدیم پرداخت بدهی‌ها باید در اولویت باشد تا اینکه پول بازیکنان را بدهیم. برای باشگاه مهم این بود که در آسیا حاضر باشیم. البته خداوند به ما کمک کرد و از ائمه اطهار مدد گرفتیم. بروید ببیند تیم‌های دیگر با چه امکاناتی کار خودشان را پیش می‌بردند و به کجاها وصل بودند. ما ثابت کردیم که باید آویزان حضرت حق باشیم.

خاطره جالب درویش از پروین

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه درباره اظهارات مدیران باشگاه استقلال و ریکاردو ساپینتو که گفته بودند پرسپولیس را شایسته قهرمانی نمی‌دانند، گفت: آقای پروین ۳۵ سال پیش به من می‌گفت که بازنده تا یک هفته اجازه دارد فحاشی کند و شما چیزی به او نگویید. این بنده‌های خدا هزینه کرده‌اند و دوست داشتند قهرمان بشوند اما نشدند و الان باید چیزی بگویند. در یک برنامه تلویزیونی خواستم کارشناسی کنند ببینند کدام تیم از داوری بیشتر ضرر کرده است؟ چرا وقتی صدر جدول بودید حرف نمی‌زدید؟ پنج هفته پشت سر هم اشتباهات داوری علیه تیم ما بود، ما هم می‌گفتیم اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است. در بازی برابر هوادار ۲۷ ثانیه قبل از اینکه هوادار به گل برسد روی بازیکن ما خطا می‌شود اما داور خطا نمی‌گیرد. بازی‌های زیادی داوری علیه تیم ما بود.

اگر استقلال نباشد ما انگیزه‌ای نداریم

او در ادامه تایید کرد: بعد از پرسپولیس، تیم شهر ما استقلال است و همیشه از این تیم حمایت می‌کنیم. استقلال باید باشد چون اگر نباشد ما انگیزه‌ای نداریم که بازی کنیم و مدیرانش هم از دوستان ما هستند. با این حال حرف‌هایی می‌زنند که درست نیست. اگر روز اول جلوی این بی‌احترامی‌ها و پرخاشگری را می‌گرفتند کار به اینجا نمی‌رسید. برای فصل بعد باید کاری کنند. این خودفروشی است که به یک مربی خارجی بگویید فلان مربی با فلان مربی برای کسب نتیجه زد و بند دارند. من اگر ببازم هم نباید قداست کشورم را زیر سوال ببرم. نباید کشور و ورزش کشورم را زیر سوال بببرم.

هر جایی بازی می‌کنیم اما هوادارمان باید باشد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره مصاف تیمش برابر هوادار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران گفت: با تمام قوا بازی می‌کنیم و در هر ورزشگاهی به ما بگوییند به میدان می‌رویم اما باید هواداران‌مان هم حاضر باشند. ما تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم اما حق تماشاگران ما نباید ضایع شود.

من که کاربلد نبودم!

درویش در پایان درباره آینده همکاری خود با باشگاه پرسپولیس هم گفت: بعد از بازی‌های جام حذفی‌، اگر مدیر تازه نفسی بیاید، قدمش روی چشم من است. ان‌شاءالله فردی بیاید که تواناتر باشد چون من که کار بلد نبودم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • رصا نوروزی

      استقلال محروم کردن تا شما برید اسیا باید استقلال باش

    • ناشناس

      کارت درسته درویش

    • ناشناس

      امیدوارم موقع باخت ونتیجه نگرفتن هم این تعصب رو به ورزش و کشور داشته باشی لنگی

    • ناشناس

      خب واقعا خجالت نمیکشی حرف میزنی کجای قانون نوشته شده جای مهمان با میزبان عوض بشه بازی مقابل گل گهر نساجی واقعا اوج تبانی بوده کاش یه مسؤل پیدا بشه ولیاقت داشته باش پیگیری کنه تبانی آشکار نساجی گل گهر

    • طرفدار فوتبال

      تیم استقلال دو ستاره آسیایی دارد وهوادار چند ده میلیونی بنابراین بفرمایید تیم اول شهر ما استقلال است شما که در تقوا و انصاف الگو هستید پس بی انصافی چرا؟

    • ناشناس

      مگه میزبانی که میگی باید تماشاگران باید باشه زهی خیال باطل که مثل بازی پیکان میزبان شوید درازادی

    • یه پرسپولیسی اصیل

      مرد بزرگ درویش عزیر خدا حفظت کند

    • ناشناس

      معلومه پیروزی هیچ وقت این مشکلات پولی رو نداشته و هنوز هم نداره
      چون همیشه یه جوری پول به این اسپانسر وزارت براتون جور میکرد
      نمونه تابلوی اون وزیر ارتباطات روحانی آقای جهرمی بود که وقتی پیروزی یه خورده در تنگنا پول بود سریع یه اسپانسر قرار داد و نزاشت مشکلی در باشگاه به وجود بیاد در حالی که استقلال در اوج بی پولی و تعویض هفته ای یک بار مدیر عامل باشگاه بود که وزارت ورزش براش تدارک دیده بود که یه وقت استقلال آرامش نداشته باشه
      نمونه تابلوتر اون بیرون انداختند آستراماچونی و فروش بازیکنان تاپ استقلال در اوج روحیه و امتیاز گیری
      کلا وضعی بوداقای درویش
      شما ناراحت نباش پیروزی هیچ وقت به مشکل نمیخوره

    • ناشناس

      حالا هم دست بدست هم دادن از فدراسیون کمیته داوران همین دیشب بازی اتلیک مادرید پنالتی عین عین دربی ما اعلام پنالتی میشه بخدا قسم امسال همه دیدند چه خیانتی شد قهرمانی کثیف واقعا ساپینتو حق داره که قهرمانی لنگ تبریک نمیگه

    • ناشناس

      راست میگه خب تیم لنگ سال 42 تاسیس شده تیم سرورش تاج کبیر سال 1324 . یعنی 18 سال بعدش . خب مثل لنگی ها بی سواد باشی تیمی که 18 سال بعد یه تیم دیگه تازه تاسیس بشه و یه دونه هم قهرمانی آسیا نداشته باشه میشه تیم اول . خودتون خنده تون نمیگیره خدایی ؟

    • ناشناس

      بااین همه امدادهای غیبی باید هم کوری بخونی لنگه پاره

    • شاهین ایران

      آقای درویش شکسته نفسی میکنن چه کسی بهترازشما که بی ادعا بودی و سالم کارپیش بردی بدون حاشیه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج