۱۳۰۵۶۸۸
۱ نظر
۵۳۸۸
۱ نظر
۵۳۸۸
پ

شکنجه تلویزیون؛ گزارشگر یا بوقچی؟!

نود دقیقه درد و عذاب؛ این سرنوشت مخاطبان بخت‌برگشته‌ای بود که پای شبکه ورزش تلویزیون نشستند تا بازی سپاهان و ملوان را تماشا کنند.

ورزش مدیا: نود دقیقه درد و عذاب؛ این سرنوشت مخاطبان بخت‌برگشته‌ای بود که پای شبکه ورزش تلویزیون نشستند تا بازی سپاهان و ملوان را تماشا کنند. ابزار شکنجه جام‌جم برای این بازی، مثل اغلب اوقات گزارشگر بومی متعصبی بود که تریبون گزارش بازی را با جایگاه هواداران تیفوسی اشتباه گرفت و هر چه دلش می‌خواست به زبان می‌آورد. اگرچه این یک درد کهنه است و مشابهش را بارها و بارها دیده‌ایم، اما گزارشگر اصفهان به معنای واقعی کلمه شورش را درآورد. بیشتر از بیست بار توصیف حضور پرشکوه تماشاگران، تقدیر از کیفیت تیم سپاهان، نوشابه باز کردن برای مدیریت باشگاه و تعریف و تمجید غلوآمیز او از سطح بازی و مخصوصا تیم میزبان، هر بینننده‌ای را کلافه می‌کرد و به ستوه می‌آورد.

شکنجه تلویزیون؛ گزارشگر یا بوقچی؟!

گزارش دوست عزیزمان البته فرازهای به یادماندنی دیگری هم داشت؛ از جمله جایی که در نیمه اول از مقاومت تیم میهمان ناراحت شد و گفت: «ملوان جوری بازی می‌کند که انگار مدعی قهرمانی است.» شما به بزرگی خودت ببخش استاد، شرمنده که راحت نباختند! اوج کار او اما جایی بود که از همه رسانه‌ها خواست به بچه‌ها کمک کنند از همان مهد کودک و دبستان طرفدار تیم شهر خودشان باشند، چرا که این به نفع فوتبال ایران است. باز خدا پدرش را بیامرزد که مثل ایوب والی به هواداران شهرستانی پرسپولیس و استقلال لقب «بی‌مغز» نداد! صد البته در مملکتی که همه حق خودشان می‌دانند نقش قیم و آقا بالا سر مردم را بازی و برای آنها تعیین تکلیف کنند، عجیب نیست که گزارشگر بازی هم از این نسخه‌ها بپیچید و دور علایق آدم‌ها حصار جغرافیایی بکشد. کاش اما به او بگویید یوونتوس در ایتالیا هشت میلیون هوادار رسمی دارد، در حالی که جمعیت شهر تورین به یک میلیون نفر هم نمی‌رسد. مردم خودشان «شعور» دارند و می‌توانند تشخیص بدهند چه چیزی را دوست داشته باشند.

اینها محصولات تلویزیونی هستند که پشیزی برای مخاطب ارزش قائل نیست؛ گزارشگری که از یک تریبون عمومی مثل بوق هواداری سود می‌برد، از گل سپاهان حماسه‌ها می‌سازد و گل ملوان را با سوگواری و ماتم گزارش می‌کند. چه می‌کنید با روح و روان‌مان؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • رنگ خون

      بچه های ما یا پرسپولیسی هستند یا استقلالی....
      محبوبیت خریدنی نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج