قالیشویی بانو _استیکی
۱۳۰۵۵۴۴
۶۹۶۶
۶۹۶۶
پ

اقدام گل‌محمدی علیه یک بازیکن پرسپولیس

امید عالیشاه می توانست با حضور در دربی ۱۰۰ به رکورد تاریخی احمدرضا عابدزاده برسد اما یحیی گل محمدی فرصت بازی در این روز را به او نداد

طرفداری: امید عالیشاه می توانست با حضور در دربی ۱۰۰ به رکورد تاریخی احمدرضا عابدزاده برسد اما یحیی گل محمدی فرصت بازی در این روز را به او نداد

امید عالیشاه با ۱۲ بازی بدون باخت در دربی برای تیم پرسپولیس در آستانه رسیدن به رکورد تاریخی احمدرضا عابدزاده بود، او می توانست با عابدزاده در ۱۳ بازی بدون باخت برابر شود.

رکورد امید عالیشاه می توانست مرغوب تر هم باشد چرا که عابدزاده با پیراهن ۲ تیم ۱۳ بازی بدون باخت را تجربه کرده و عالیشاه با پیراهن یک تیم این تجربه گران قیمت را در اختیار دارد ضمن این که یکی از بازیهای بدون باخت عابدزاده در رای انضباطی منجر به باخت ۳-۰ تیمش یعنی پرسپولیس سال ۱۳۷۳ منظور شده است.

امید عالیشاه می توانست در دقایق پایانی بازی شب گذشته به میدان بیاید و رکورد خود را بهتر کند و با عابدزاده مساوی شود اما یحیی گل محمدی او را به میدان نیاورد. 

پرسپولیس یک تعویض دیگر هم داشت ولی فرصت به عالیشاه نرسید تا گل محمدی که همه فکرش برتری تیم پرسپولیس برابر استقلال بود، نیم نگاهی هم به آمار عالیشاه نداشته باشد، هر چند شاید اگر هر کس دیگر هم جای گل محمدی بود در آن شرایط دشوار حفظ نتیجه برابر تیم رقیب را به چنین آمارهایی ترجیح می داد و اصلا فکرش هم به سمت چنین آمارهایی نمی رفت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج