آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۳۰۳۸۶۰
۲۶۷۸
۲۶۷۸
پ

دو روی سکه دربی برای یحیی گل‌محمدی

نتایج سینوسی پرسپولیس در این فصل باعث شد تا یحیی به شدیدترین شکل ممکن زیر تیغ انتقادات قرار بگیرد.

خبرورزشی: پرسپولیس حاشیه امن مناسبی در صدر جدول داشت و اختلافش با سپاهان و استقلال به حدی بود که همه از قهرمانی این تیم صحبت می کردند. تیم یحیی نیم فصل دوم را هم با برد مقابل ذوب آهن شروع کرد و پرسپولیسی ها از همان موقع برای هواداران رقیب کری می خواندند. بازی در اهواز در هفته دوم دور برگشت آغاز حواشی این تیم و نتایج سینوسی و ضعیف قرمزها بود. چند باخت و تساوی باعث شد پرسپولیس نه تنها شانس قهرمانی و صدرجدول را از دست بدهد، بلکه خشم هواداران این تیم دامن یحیی گل محمدی را هم گرفت و یحیی به شدیدترین شکل ممکن زیر تیغ انتقادات قرار گرفت.

گل محمدی به واسطه قهرمانی ها و نتایج خوبی که با پرسپولیس گرفت، محبوبیت زیادی بین هواداران به دست آورد و حتی در سخت ترین شرایط هم حمایت هواداران را حس کرد. با این حال ناکامی در سال گذشته باعث شد تا انتقادات از یحیی شروع شود، هرچند این انتقادات سطحی و گذرا بود. نتایج سینوسی در نیم فصل دوم و از دست دادن صدرنشینی باعث شد تا انتقادات از گل محمدی دوباره شروع شود و روز به روز هم شدیدتر شد.

حتی شایعه جدایی یحیی از پرسپولیس هم به گوش رسید ولی با حمایت مدیران باشگاه، او به کارش ادامه داد. کسب ۳ برد متوالی در سال جدید و کم شدن فاصله با صدر جدول باعث شد تا یحیی فعلا از انتقادات در امان باشد. با این حال دربی پیش رو به نوعی بازی مرگ و زندگی برای گل محمدی محسوب می شود. یحیی خوب می داند که هواداران تیمش فقط از او در دربی برد می خواهند و حتی تساوی در این بازی هم پرسپولیسی ها را راضی نخواهد کرد و البته به منزله از دست رفتن قهرمانی در این فصل هم خواهد بود.

برد دربی کاملا ورق را به نفع یحیی برمی گرداند و حتی اگر تیمش قهرمان نشود، می تواند به ادامه کار در فصل آینده امیدوار باشد. (یحیی یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد) پیروزی مقابل رقیب سنتی همه چیز را به نفع گل محمدی خواهد کرد و محبوبیت مخدوش شده او هم باز خواهد گشت. پرسپولیس با برد در دربی می تواند به قهرمانی امیدوار شود و البته باید منتظر لغزش سپاهان بماند. شکست در دربی هم کار یحیی را از شرایط فعلی هم سخت تر خواهد کرد و انتقادات از او به شدیدترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج