قالیشویی بانو _استیکی
۱۲۹۴۶۵۴
۱۲۸۵
۱۲۸۵
پ

پاشازاده: امیدوارم قلعه‌نویی کادر قوی داشته باشد

پیشکسوت فوتبال ایران اعتقاد دارد شرایط این رشته اصلا خوب نیست و همه چیز فقط رابطه و باندبازی شده است که این موضوع به فوتبال ضربه وارد می‌کند.

جی پلاس: مهدی پاشازاده در خصوص انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: بین گزینه‌های ایرانی به نظر من انتخاب خوبی بود؛ امیدوارم  قلعه نویی کادر قوی داشته باشد و نتایج خوبی کسب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی خارجی برای تیم ملی مناسب تر بود یا نه گفت: باید ببینیم فلسفه و برنامه ریزی ما از انتخاب مربی خارجی چه چیزی است؛ اینکه یک میلیون دلار به مربی خارجی بدهیم و فقط به جام جهانی و جام ملت‌ها برویم و حذف شویم خوب نیست.

ملی پوش سابق فوتبال در خصوص سوء مدیریت فدراسیون فوتبال گفت:  باید ببینیم کشورهای اطراف ما چه می‌کنند؟ فوتبال و لیگ ما فقط شده رابطه؛ از طرفی به خاطر ماجرای ویلموتس کلی بدهکار شدیم اما هیچ کس نیست بازخواست کند؛ چه کسی را تا الان محکوم و مواخذه کردند؟ فوتبال اروپا را نگاه کنید بزرگترین تیم‌ها تخلف انجام دهند یقه‌شان را می‌گیرند.

بازیکن سابق  استقلال  در پایان صحبت‌های خود با اشاره به شرایط فوتبال ایران تصریح کرد: شرایط فوتبال ما اصلا خوب نیست؛ شنیدم پول‌های تیم ملی و باشگاه‌ها درحال آزاد شدن است که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.  متاسفانه چندین و چند سال است که در تیم ملی اتفاق خوبی نیفتاده و امیدوارم شرایط مساعد شود. مشکل اساسی فوتبال ما  نبود مدیریت و اجرای خوب است و این اتفاقات فقط به فوتبال ضربه می‌زند بنابراین امیدوام قانون مدار شویم ، باشگاه‌ها رو به سازندگی بروند و از این نتیجه گرایی و باند بازی دست بردارند. باید مربی خارجی درجه یک بیاوریم و به او امکانات بدهیم تا لیگ قوی داشته باشیم؛ این همه حاشیه و اعتراض نباشد چون همه باشگاه‌ها معترض هستند و این موضوع به فوتبال ضربه وارد می‌کند. حداقل برای تیم‌های جوانان باید مربی خارجی جذب کنیم و انتخاب درستی داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج