۱۲۹۰۳۵۸
۳۱۰۰
۳۱۰۰
پ

آقای گل لیگ قهرمانان شناسایی شد!

ستاره برزیلی الدحیل به احتمال فراوان آقای گل لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

ورزش سه: ستاره برزیلی الدحیل به احتمال فراوان آقای گل لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

آقای گل لیگ قهرمانان شناسایی شد!

 ادمیلسون جونیور با وجود اینکه در دو دیدار اخیرشان در مراحل یک‌هشتم و یک‌چهارم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان قطر و الشباب عربستان یکبار به‌عنوان بازیکن تعویضی و در یک مسابقه به‌عنوان بازیکن ثابت به زمین رفته بود، نتوانست گلزنی کند و علی‌رغم نمایش درخشان گل‌های او پذیرفته نشد ولی با این وجود او بهترین گلزن این رقابت‌ها به شمار می‌رود.

ستاره برزیلی الدحیل که در حضور تعویضی برابر الریان دو گل مردود به ثمر رساند و پاس گل تیمش را هم داد، در دیدار برابر الشباب عربستان نیز توانست نمایش درخشانی داشته باشد؛ هرچند در گلزنی بدشانس بود و آمار گل‌هایش در لیگ قهرمانان آسیا از عدد ۸ بیشتر نشد.

اما ادمیلسون جونیور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوق‌العاده‌تر از دور حذفی کار کرد و توانست مقابل پاختاکور ازبکستان هت‌تریک کند و دو دبل هم در دیدار با التعاون عربستان و سپاهان ایران داشته باشد.

آقای گل لیگ قهرمانان شناسایی شد!

هشت گل زده ادمیلسون جونیور در دور گروهی لیگ قهرمانان کاری کرده تا او در حال حاضر با تفاضل دو گل بهتر نسبت به زِکا، هموطن خود در تیم دئگو کره جنوبی که دیگر در این مسابقات حضور ندارد، صدرنشین باشد و با توجه به اختلاف زیادی که با بازیکنان پایین‌تر از خود می‌بیند، احتمالا آقای گل فصل ۲۳-۲۰۲۲ آسیا شود.

نزدیک‌ترین تعقیب کننده جونیور در جدول گلزنان، ماتسو، مهاجم اوراواردز ژاپن است که پنج گل زده و بعید به نظر می‌رسد بتواند در مسابقه فینال لیگ قهرمانان هت‌تریک کند و به ستاره برزیلی الدحیل نزدیک شود. ضمن اینکه میشل اولونگا، هم‌تیمی ادمیلسون نیز با ۴ گل زده در این رتبه‌بندی قرار دارد و می‌تواند امشب(یکشنبه) برابر الهلال این آمار را بهتر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج